Çevresinde o kadar çok kız vardi ki şaşırıp kalıyordum,bir tane erkek arkadaşı var Enes o kadar.Her tenefüs başka kızlarla gezip duruyorlar.Her tenefüs başka kızla kantinde oturmalar,koridorda dolaştıklarında bütün kızlar etraflarını sarıyor.
İğrenç bir fizik dersinide bitirdik teneffüs zili çaldı ve biz 3 kız anında sınıfın kapısında belirdik çünkü birazdan sarp burdan geçicekti sarp ve yanındaki küçük oruspular.Sınıfımızla kantin yan yanaydı zaten sınıfımı sevmemi sağlayan tek nedendi bu başka nasıl sevilebilir böyle bi sınıf sınıf sınıf değil zaten değişik bişey tanımı yok uzun eşek oynayan var,şarkı söyleyen var,anıran var,böğüren var varda var işte...
Kızları alıp hemen tuvalete götürdüm saçımızı ,kılık kıyafetimizi düzeltip çıktık.TAM KARŞIDAYDI . SARP TAM KARŞIDAYDI !!! İçimden bağırmak geldi ama bağıramadım.Bu kdar yakışıklı olmak zorunda mı ? O kumral saçlarını yana atması yok mu ? BİTİYORUM ..
(KAFAMIN İÇİNDE YANKILANAN SES : KENDİNE GEL ZEYNEP KENDİNE GEL ÇIK SARPIN ETKİSİNDEN VE ONA HİÇ GÖRMEMİŞ GİBİ YAP )
Kafamın iççinde yankılanan sese uyup öyle yaptım hiç görmemiş gibi yaptım zaten oda beni görmemişti bi kaç kız ve enesle konuşmakla meşguldü.
Sonraki tenefüslerin hiçbirinde bizim kata inmedi kantine uğramadı.O 3. kattaydı ben ise zemin kattaydım.Son derste bitti sonunda eve gidicektim çantamı hazırlayıp kızları öptükten sonra servise doğru yürümeye başladım.
Ev ile okul birbirine bu kadar uzak olmak zorunda mı ? Zamanımın çoğu yollarda geçiyo Allahtan serviste eğleniyoruz Koray sağolsun çok komik espiriler yaıp bizi güldürüyor aynı zamanda en iyi erkek arkadaşım sarpında yakın arkadaşlarından biri sarpı ayarlamaya çalışıyo ama sarp kim ben kim ?
Yaklaşık 2 saat sonra eve gidebildim nasıl trafik bu böyle.Elimi yüzümü yıkayıp oddama doğru ilerledm çantamı rastgele bi yere fırlatarak annnemin bunu dyunca bağırması bir oldu.
-ZEYNEPPPPPP ! SANA O ÇANTAYI KAÇ KERE FIRLATMA DEDİM !!
+TAMAM ANNEEEE !!!
Üzerime taytım ve tişortümü geçirip ev topuzumu yaptım.Laptopu alıp salona ilerledim kaltuğa uzanıp televizyonu açtım.
Bilgisayar açıldıktan sonra sekmeleri açmaya başladım
1.SEKME : YOUTUBE
2.SEKME : TWİTTER
3.SEKME :FACEBOOK
4.SEKME :WATTPAD
Youtube 'da müzik açıp dinlemeye başladım Twitter'da Sarp'ın profiline girip tweetlerine bakmaya başladım sonra ailecek yemeğe oturduk.
Yemeği yedikten sonra odama kapandım.Test çözmek için sınavlar başlıcaktı ben hiçbişey bilmiyorum.Kapı çaldı
-EFENDİMM
+ABLA GİREBİLİR MİYİM ?
Küçük,ukala,tam bir baş belası , hiç bir işe yaramayan , her yaptığım şeyi anneme ispitlemek içn var olan ,bütün işleri bok edip tehtit eden lanet olası velet bi kardeşe sahibim.
-Ne var baş belası ne istiyosun ? GELLL !!
+Laptopu bana versene oyun oynicam.
-Kendi laptopunla oynasana aptal !
+ Virüs bulaştı açılmıyo hiç bir şey
+Veremem seni küçük baş belası şimdi git
Israr etmemesi garip normal de ısrar ederdi tehtit edip laptopu alırdı bu çocuğada bişey oldu,iyi değil.Başına oyuncak falan düştü heralde.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BU BÖLÜM BİRAZ GECİKTİ.OYLARSANIZ VE YORUM ATARSANIZ YENİ BÖLÜMLER GELİCEK
DİĞER BÖLÜMDE SÜPRİZ VAR :))))
İYİ OKUMALAR... :)))