~Emo~ Noi vom ramane istorie.

9 1 0
                                    

Salut. Sunt Bya,am 14 ani si vreau sa va povestesc unpic despre suferința asta de care toți ne plângem.
Cred ca toți stiu ce înseamnă "EMO" deja nu mai e ceva wow. Asa ca nu voi mai povesti despre stilul lor. Toti știm ca sunt niște oameni triști, care se îmbracă in negru... care se taie pe mâini etc... Mulții dintre noi ii cred sataniști, spun ca sunt phsiopati, ciudați etc. Dar nimeni nu sa gândit de ce oamenii astea sunt asa. Au început sa-i judece fără sa-si dea seama ca ii face si mai mult rau. Si spun asta pentru ca si eu am fost EMO. Dar nu am arătat asta. Nu eram înnebunită dupa Rock sau metal, Nu am avut parul ciudat etc...

Voi povesti unpic despre ei.
Majoritatea persoanelor EMO au acasă părinți plecați in străinătate sau părinți respingători. Acești oameni s-au maturizat mai repede. S-au maturizat din cauza durerii interioare. Proprii lor părinți i-au distrus... ei nu sunt vinovați. Nu exista om sa nu fii trecut măcar o data prin suferința. Asa dar, unii dintre voi ar trebuii sa va întrebați cand sunteți triști "oare daca as avea mereu starea asta, ce s-ar fii întâmplat cu mine?" Imaginativă ca acei oameni sunt mereu triști. Părinții nu au timp sa stea cu ei. Ei își găsesc anturaj unde sunt mai multe persoane ca ei si datorită acelor anturaj ei se schimba si apoi părinții copiilor EMO se plâng, ca de ce copilul meu se poarta asa? de ce copilul meu fumează? De ce se droghează? De ce taie pe mâini? Ei se întreaba asta fără sa realizeze ca din cauza lor ei fac asta. Intr-un cuvânt daca nu ar exista părinți respingatori nu ar exista nici persoane EMO.
Acești copii își fac coafuri ciudate. Si comportament ciudat. Cand acei oamenii ii vede asa ii critica, pentru ca nu sunt normali ca celalalte persoane. Dar ce sa faci nu toții sunt norocoși. Nu toții au crescut in puf. Sper sa citiți si sa va dați seama de unele lucruri. Pipici❤️💪

EMO Where stories live. Discover now