01

307 13 0
                                    

“Boys!!”

Suara Manager Kim bergema di bilik practice Bighit.Ketujuh² teruna itu segera menapak ke bilik practice.

“Wae hyung?”soal V yang sedang blur.

Lalu Manager Kim menghulurkan sebuah Macbook kepada Jin.

“Disebabkan harini korang takbuat apa²,apekata korang react satu video ni.Video yang agak trending sekarang.”

“Mwo?”

Jin dan member lain membuka Macbook itu dan melihat kandungan video itu.

Jin dan member lain membuka Macbook itu dan melihat kandungan video itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jin menekan 'play' dan video mula terpampang di skrin.

'Skinny gila..'

'Dia menari lagi bagus dari aku hm'

'Oo..kyeopta..'

'Kejap.macam kenal ja..'

Semua member memuji² seorang yeoja yang didalam video itu dalam diam.Sementara Jimin dan V berbisik sesuatu tetapi mata mereka taklari dari skrin.

Tae,skinny gila yeoja ni..dahla pakai pants paras peha ja,aish tergugat bruh..”

Bisik Jimin pada V sambil menelan air liur.

“Tulah,aku pon.Tapi aku tksangka Yeojin seseksi camni ..”

“Yeojin?Tu nama dia?Mana kau tau??Bila kau kenal dia??”

Bertubi² soalan yang ditanya Jimin.Tak boleh sabar betul budak ni.

“Yaish..nantilah.Kita tengok dulu”

.

Selepas selesai menonton video itu,manager Kim masuk dan mengambil laptopnya.

“Ok camni cerita dia”

BTS memandangnya bengang.

“Cerita apa??”

“Mulai besok,kita akan terima trainee baru.Nama dia Kim Yeojin.Gadis yang dalam video kamu semua tengok tadi,”

Reaksi muka BTS sudah mula berubah dari keliru jadi teruja.

“OMG BigHit bakal ada idol yeoja.Uwa taksabarnya😆”kata Hoseok riang.

“Jadi,saya akan pilih salah seorang dari kamu untuk menjadi guide untuk dia dalam masa 6bulan menjadi trainee.Ada paham?”

BTS mengangguk dengan muka penuh harapan supaya dpat menjadi guider kepada yeoja itu.

❝Aku harap dia pandai memanah;supaya nanti senanglah dia nak panah hati aku.Aiiiigg❞

Tbc

×××

❝ Trainee❞ | pjm。Where stories live. Discover now