Lepas je Jimin naik stage,aku dh mula tktentu arah.Dia byuntae!ah,aku nk hilangkan stress.Aku yg tgh separuh mabuk lepas minum 5 botol soju ni pun keluar dari 7eleven.Aku khayal.Aku dalam dunia aku sendiri.Aku tau aku kena jlan ke taman untuk jumpa Jimin.Aku pon jalan dngn terhuyung hayang.A-aku..hampir jatuh tapi..
"YEOJIN!" ada sorang namja hensem tangkap aku.Ahh macam prnah nampak,,ergh hm tpi hensemnya dia nii..
"Oppa..."aku menyentuh jawline dia sambil lipbite.Dia telan air liur.Aku tau dia tgh than nafsu dia.uh
"Awak mabuk ni..khaja!saya bawak awak balik"
Dia memapah aku yg sparuh mabuk ni.Aku halakan jalan untuk tuju ke taman.Aku pening sangat.Aku..ahh tpi nikmat,aku dlam dunia aku sndiri.Semakin dekat dgn taman,aku nmpk sorang namja tgh pgang..bunga?Jimin eh?ke leeminho?eh ape aku ni?
"Ahhh..oppa.."aku hmpir jalan terhuyung ke arah lain tapi namja ni rangkul pinggang aku.erat.hm
JIMIN POV
Mana Yeojin ni,dah hampir setengah dekad aku tunggu.Tiba2 ada satu suara mnarik perhatian aku.
"Ah oppa...hahhhahah hiks" itu...
Yeojin!
.
.
.
.
...dengan..
.
.
.
.
.
.
Kai?!
"YAHHH SAEKGIYA!" ((sesebuah carutan dlm hangul))
Aku hempas bunga yg ada dekat tngn aku dan tolak kasar dada ketak dia.heh ape aku kisah dia hilang dada.
"Woi kau apehal siot,cari nahas ke?!"
"Kau yg cari penyakit sekarang!kau buat ape dgn Yeojin ha sial" Aku genggam kolar baju Kai.
"Heh kau jagalah leklok kalau tknak benda lgi teruk aku buat dekat dia."dia senyum.pikir hensem ke?!
"Aissh shipbal!" aku baru nak tumbuk dia tapi Yeojin halang aku.
"Ah..Jimin..hajima.." dia geleng²kan kepala smbil sebelah tgn pegang kepala dia.
Aku lepaskan Kai.Dia betulkan kolar dia dn pndng aku.Aku pon pndng dia tpi mata dia beralih pada Yeojin.
"See you later,dear.jgn nakal² macam tadi.heeh"dia smirk dekat Yeojin dn blah.Ei ade yg mati ni kang.
"Tadi?Nakal?Ei dwaeji kau jangan sentuh dia.kau sentuh,kau mati!"
NO ONE POV
"Jimin.."Yeojin hampir terjatuh sebab pening sngt tapi Jimin sempat tngkap.
"Yeojinssi...awak mabuk teruk ni.khaja"
Jimin meletakkan tangan Yeojin dilehernya dn Jimin angkat Yeojin bridal style smpai diorang tiba di rumah.
brsmbng.
mian dh lama tkpost:"(((
YOU ARE READING
❝ Trainee❞ | pjm。
FanfictieLelaki itu menarik pergelangan tangan empunya suara itu dan mengucupnya rakus.((Description pendek™)) •warning• 🐸This book content cursing+byuntae. 🐵Slow update™ 🌸Dah bukak,ringanknlah tangan untuk vote:) 🐷Aku dah warning.Nanti jangan cakap aku...