[Warning.There are 18+ scene here.]
“We're not going anywhere.”
Jimin menarik tangan Yeojin dan menolaknya kesofa dan Yeojin terbaring di atas sofa.
“Ahh..Jimin,awak nk buat apa ni..”
Tangan Jimin kian bermain pada zip seluarnya sambil matanya meliar pada tubuh Yeojin dan semakin mendekatinya.Yeojin berasa sangat² takut.
“Jimin stop.Jebal..dont do this..”
Jimin kini berasa diatas Yeojin.Jimin mendekatkan bibirnya ketelinga Yeojin.
“I just want you to know,that i really,really LOVE YOU.i will prove it”
Tangan Yeojin mencuba sedaya upaya untuk menolak Jimin namun Yeojin tidak sekuat badan sasa Jimin.Jimin mendesah apabila Jimin menggigit lehernya dan meninggalkan kesan merah.Lovebite.Leher Yeojin dijilatnya dan dinikmatinya rakus.
“Jimin..lepas..sskan saya..”
Yeojin bergelut untuk dilepaskan namun tangan Jimin telah meliar pada tubuh Yeojin membuat kan Yeojin kegelian dan air matanya menitis.
“Ahh..you're so hot”
Bibir lembut Yeojin dikucupnya secara passionate dan raungan perlahan Yeojin membuatkan nafsu Jimin semakin menggunung.
Bibir Jimin berhenti dari mengucup bibir lembut Yeojin lalu Jimin kelehernya dan semakin kebawah sehinggalah dia tiba di dada Yeojin.Dia berhasrat untuk membuka butang baju Yeojin.
“Jimin..Hajima..jebal..i beg you..”
Jimin terhenti.Jimin memandang anak matanya wajah dn Jimin tidak sanggup melihatnya sebegitu lagi.Jimin mengalah.
“Mianhae..”
Jimin mengelap air mata Yeojin.Jimin pun bangun dari menindih Yeojin.
Yeojin cepat² berlari keluar.Jimin masih kelu dengan situasi yg berlaku tapi dia tahu yg dia perlu ke stage sekarang.Dia berlari ke BTS untuk mulakan persmbahan.
-Habis persembahan-
Jimin mencari² Yeojin.Jimin call banyak kali.Tapi tkdiangkat².
'Neo eodisseo?'
“Hyung,nampk Yeojin tk?”
“Tak.”jawab Jin hyung.
'Aigoo..cemane ni..'
Jimin cuba call lagi smpai dia dapat.
-Situasi Yeojin-
“Weh,angkatla fon tu.Kesian dia risaukan kau” kata Yumi,kawan baik Yeojin.
Yeojin yg tkhenti² nangis dari tadi akhirnya mula reda sikit.
“Nak buat apa angkat?”
“Ish angkatla, smpai bila pon bende ni tksetel klau kau tkbergerak.Angkat.”
Yeojin pon menjawab call itu.Terpaksa.tengok ni👇👇 (part last tu cm cacat sikit.sorry)
Tbc~
YOU ARE READING
❝ Trainee❞ | pjm。
FanfictionLelaki itu menarik pergelangan tangan empunya suara itu dan mengucupnya rakus.((Description pendek™)) •warning• 🐸This book content cursing+byuntae. 🐵Slow update™ 🌸Dah bukak,ringanknlah tangan untuk vote:) 🐷Aku dah warning.Nanti jangan cakap aku...