Keesokan harinya,
Finally.Aku dah dapat kerja.Harap² lepas ni aku dapat moveon dn lupakan apa yang dah jadi dekat omma dn appa.Moga tenang disana(♡˙︶˙♡)
Kata Yeojin sambil melihat dirinya dicermin.
šKïP
"Tae, bagitau la aku siapa yeoja yang dalam video tuuu"
Jimin menggerak gerakkan V yang sedang leka bermain game 'Cooking Dash'.
"Deyy aisshii--kau nii kan dah senget potongan bawang tu.Dah kena potong balik hm"
Bebel V dan kembali sambung memotong bawang fake tu.
"Oi aku tanya niii--"
Namun tkberjawab soalan Jimin.Last² Jimin giveup dan pergi keoffice Suga.
"Sugar sugar~Ha buat apa tu?tengok porn eh?Kantoi²"
Sergah Jimin.Apa masalah la budak ni..
"Dey,,hyung tengah buat mixtape ni.Main tuduh je,ada jugk yang dpat pelempang free ni kang( ̄3 ̄)"
Suga memarahi Jimin dengan wajah
Ju-on nya.Jimin duduk bersebelahan Suga sambil kakinya disilangkan."Ni ada apa tetiba datang office hyung?Nak featuring Agust D ke?"
"Bukanla.Jimin nak tanya pasal trainee baru kita nanti tu.Hyung rasa siapa yg akan train dia?"
Suga pandang Jimin semacam.
"Entah.Sape² jelah.Wae?tergoda ke?Hahaha"
"Eleh hyung,Jimin tanya dia.Tksilap² nanti, hyung yg tergoda"
Tiba² pintu office dikuak dan muncul seorang yeoja yang menawan membuatkan Jimin dn Suga pandang dari atas ke bawah.
Oops..betul ke ni biliknya?wae pandang² aku ni..takpernah tengok prempuan ke?Em..better aku belah"J-jjoseonghabnida."
Yeojin bow dengan pantas.Begitu juga dengan jantungnya yg berdegup².Baru sahaja Yeojin hendak membuka langkah keluar
"Stop."
Langkah Yeojin terhenti pabila mendengar salah seorang dari mereka menyapa.Gulp.
Namja itu bangun dari duduknya dan berjalan kearah pintu lalu menutup dan menguncinya.Dada Yeojin makin bergelora dengan ketakutan.Kini namja itu berada dihadapan Yeojin.
"You..Kim,Yeojin.Am i right?"
Jimin mendekatkan wajahnya ke muka Yeojin dn memandang mata Yeojin tajam membuatkan hati Yeojin cair bak dipanah api.Tetapi Yeojin makin membelakangkan dirinya hinggalah dia terperangkap didinding.
"Oh shi*.."
Yeojin berasa tidak selesa dan menolak Jimin perlahan dan lari dari ruangan itu.
“Mianhae.Saya cuma nak jumpa dengan Encik Min Yoongi.”
Yeojin memejamkan matanya dan berkata dengan pantas.
“O'?Me?”
Kata Suga sambil melemparkan senyuman pada Yeojin.
“So,awakla penari yg talented tu kan?Kim Yeojin?”
Namja yg aku tolak tadi takhabis pandang aku.Kuat sangat ke aku tolak tadi?Dia ni pon satu,dekat²..hm byuntae..
“Kim Yeojin?”
“Ah Nae.K-kim Yeojin imnida..”
Namja tu pandang aku ni macam nak makan je.Marah sebab tadi ke..tapi aku tolak sikit je..kan?
“Sokayhla.Kita bincang lain time cuz saya tengah busy 4 this mixtape.Btw,just call me Suga.And this is Park Jimin.Panggil je Jimin.”
Mata Yeojin kemudian beralih kepada Jimin.Dia memberikan cold stare pada Yeojin.Please stop it erg..
Kemudian Yeojin mengucapkan terima kasih dan hendak memulas tombol pintu tetapi satu suara menyapanya..
“Call--”
Yeojin memalingkan kepalanya ke arah empunya suara itu.
“Call
.
Me
.
.
Daddy.”
“ N-nae??”
×××
Tbc
×So how 4 2nd eps?Again,this ff content cursing & byuntae.Siapa tk suka boleh belah🐸™
YOU ARE READING
❝ Trainee❞ | pjm。
FanfictionLelaki itu menarik pergelangan tangan empunya suara itu dan mengucupnya rakus.((Description pendek™)) •warning• 🐸This book content cursing+byuntae. 🐵Slow update™ 🌸Dah bukak,ringanknlah tangan untuk vote:) 🐷Aku dah warning.Nanti jangan cakap aku...