O noua zi , si in acelasi timp si un liceu nou . Prima zi la noul liceu . Fete prietenoase , baieti frumosi ...ce baieti frumusi?! inca n-am apucat sa vad niciun baiat si mai ales sa vorbesc cu un baiat.
Mai bine nu mai visez si sunt atenta la ora | prima ora cu un diriginte de matematica foarte rau | ...
"Alina!! La ce te gandesti sper ca la o problema de matematica...acum la tabla"...spune noul meu diriginte ...ies la tabla foarte speriata nu stiam pe nimeni din aceasta clasa imi era rusine sa nu fac ceva gresit...stateam lipita de tabla asteptand sa-mi dea dirigintele un exercitiu foarte greu din algebra...Ma coplesau emotiile si in acelasi timp si o mare durere de cap ...ma pierdusem si nu mai puteam sa scriu la tabla in acel moment toti colegi in numar de 30 elevi sa rada de mine pentru ca nu mai puteam sa scriu...profesorul m-a dat afara din clasa aproape in suturi ...nu era obijnuit ca un elev din scoala lui sa fie coplesit de emotie dintr-o data fara niciun motiv!
Eram pe hol si asteptam sa se scurga ora stiind ca urmeaza o ora linistitoare de religie. Trecea pe coridoare un baiat inalt , brunet cu un zambet coplesitor ...in acea zi era de serviciu. -Buna sunt Erik! Ăăă nu te cunosc ...esti o fata noua in acest liceu , nu?
-Mda sunt venita de curand de vreo 3-4 zile in Cluj ...
-A , da?!
-Da
-Pot sa te intreb cum te cheama?...zise el , dar dintr-o data ca intr-un cosmar suna soneria *colegul lui pentru ca daca era un liceu trebuie sa fie doi de serviciu* el pleca repede fara sa-mi spuna macar "Pa" .
Intru in clasa spunandu-mi dirigintele ca maine sa vin cu mama la liceu sa ii aduca buletinul meu si alte acte importante.
Ca printr-o minune aflam ca plecam acasa pentru ca este un consiliu unde trebuie sa se duca profesorii urgent:)
Am plecat acasa rapid fara sa stau pe ganduri