N-am stat pe ganduri si i-am dat mesaj lui Erik : " La ora 17 : 00 vreau sa te gasesc in centrul Clujului!
**
Eram asa bucuroasa sa-l vad . Ne-am luat in brate dar cu o mustrare i-am dat drumul repede ...
-Ce faci? - ma intreaba el
-Eu bine as vrea pur si simplu sa trecem la subiect ...Cati ani ai?
Fara sa stea pe gandruri imi spune : 19! , tu
-Eeeu?!
-Da tu , se uita zambind la mine...
-Eu am 16 ani
-Nu cred ca ar fi o problema
- este prima data cand vorbesc cu un baiat de 19 ani
**
Vreau eu sa fiu mai rebela si mai rea si il intreb : " vrei sa fi iubitul meu?"
El cu ochi mari imi raspunde din prima : " Da "
- Bine atunci ...ne vedem maine...-spum eu pentru ca la ora 19 trebuie sa fiu deja acasa ca sa pot sa ma pregatesc de un test foarte frumos la mate!
-Bine , pa atunci ! - imi spune el si ma ia in brate ma ridica in sus si imediat ma lasa jos si ma pupa pe obraz ...Am zis sa fac eu primul pas asa l-am sarutat pe buzele lui moi , dupa care o iau la fuga sa ajung mai repede acasa. **
La prima ora de dimineata ma trezesc , ma duc la baie , ma imbrac , imi iau ghiozdanul si FUG la liceu.
Ajungand acolo dirigu' ne-a pus in banca fata - baiat , fata-baiat
Ma rog ce poate sa fie asa rau ...cu cine stau eu in banca cu un baiat ...ce ma ala e baiat?! Cu o maimuta cu par in urechi sa poti sa-i faci linistita codite si la fel si in nas , intr-un cuvant CEL MAI URAT BAIAT DIN LICEUUU!!!
Ma apucam de minunatul test , normal foarte greu cand dirigintele pleca din clasa
Niste fete , din cate am auzit eu cele mai rele din liceu au zis sa nu mai stea ele la un amarat de test si sa iasa la o tigara ...n-am stat pe ganduri si am fugit dupa ele..
-Heii - zic eu , in timp ce cele 3 fete se uita ciudat mine..dar una dintre ele incepe sa vorbeasca cu mine , noi stand pe o canapea in spatele liceului unde era si locul unde se aruncau gunoaiele.
-Buna fata noua , vrei o tigara?
-Da...
Imi da una si inghit in sec fumul doar ca sa nu par o idioata im fata lor.
Mi-se parea ca nu vad bine? Era Erik cu o gasca de baieti care sa vei erau iubitii fetelor cu care stateam eu
-Erikk!!
-Alina , ce ma bucur sa te vad! "Aici cu fetele astea si sa te vad ca fumezi chiar imi place ce vad. ... "
Baga mana in buzunar , eu ma asteptam sa acoata o tigara normala dar nu una care era ...
- Mda acum ca esti iubita mea trebuie sa sti ca eu cu grupul meu de baieti ne drogam!
- Aha...-zic eu comfuza nu vroiam sa ajungem in acest cosmar...
Era un vagabond doar care in fata mea le pupa pe obraz pe celelalte fete si cand se intorcea cu fata la mine imi spunea : " Locul tau e langa mine!"