★3★

2 2 3
                                    

O zi frumoasa de sambata! O masa mare intre familie . Toti suntem fericiti ca s-a terminat tot cosmarul , sincer s-a terminat repede dar nu mai vreau sa ma gandesc la acea casa si sa nu mai vreau sa vorbesc de diferite amintiri in fata fratilor mei! Nu sunt eu cea mai mare din familie dar viata asta m-a facut sa nu mai ma port ca un copil prefăcut.
Asa , stand la masa si mancand cea mai buna carne la cuptor facuta de parintii mei se aude de vreo 2 ori telefonul "brinngg bringg dringg"
La un moment dat nu mi-am dat seama ca suna telefonul meu!
"Draga mea fetita, te duci odata sa raspunzi la telefon?!" -imi spunea tata cu o fata ciudata la mine.
Ma duc repede la telefon unde era in camera mea , la incarcat si vad ca ma suna un numar necunoscut de mine...inchid usa ai stau jos langa usa , si imi iau inima in dinti si raspund...
- Alo?!
- "Ce bine ca mi-ai raspuns , sunt fericit ca dirigintele tau mi-a dat numarul de telefon.."
Stateam sa ma gandesc vreo 3 secunde , ce?!
Un baiat cu o voce perfecta , cine sa fie?! ERIK!
"- Erik , tu esti? Sunt fericita ca te-ai interesat sa ma cauti ...
- Da eu sunt! Vreau sa ne vedem , te cam plac..
-Dar cati ani ai si as vrea sa stiu mai multe lucruri despre tine...."
In momentul ala intra mama , repede si furioasa
" In aceasta zi frumoasa de sambata , oare o sa mancam in familie????!"
Ies din camera mea vinovata cu mama in spatele meu...
Ma pun la masa si cei 12 ochi se uita la mine asteptand sa zic cu cine am vorbit la telefon..
"Ăăă" - zic eu in gandul meu , gandindu-ma ce naiba sa zic.
"Mama, tata am vorbit la telefon cu o noua prietena de-a mea..."
Mama si tata se uita la mine zambind pentru ca am o noua prietena in acest frumos oras!

Locul tau e langa mine Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum