...
Moja mama podwiozla mnie pod studio w którym odbywał się casting.
Gdy weszłam do środka budynku, od razu uderzyło we mnie sztuczne światło budynku.
Jedno musiałam jednak przyznać...byłam pod wrażeniem jego stylu.
Wystrój był nowoczesny, w kolorach czerni, czerwieni i bieli.
Moje ulubione kolory...Weszłam do poczekalni, gdzie czekała na mnie nie miła niespodzianka, a mianowicie...
-Ashley? Przyjaciółko co tu robisz?-uśmiechnęłam się sztucznie.
-Sharon! Nie gniewasz sie na mnie?-wstała z krzesła i spytała z nadzieją.
-hmm...No wiesz w sumie to tylko ukradłaś mi chłopaka, na którym mi zależało i przepłakałam wczoraj całą noc... Nie, nie jestem zła...
Jestem wkurwiona!-
-a...ale ja też wczoraj płakałam, bo...Bo było mi przykro, że moja najlepsza przyjaciółka nie potrafi zaakceptować mojego nowego związku...-naburmuszyła się. No tak przecież to ona jest wiecznie poszkodowana. Nikt nie mógł mieć nigdy większego problemu niż ona, a jak jakaś dziewczyna była w centrum zainteresowania chłopaków, przezywała ją od szmat i wygadywała na jej temat najróżniejsze ploty.
-Ashley...Jesteś szmatą i złodziejką-powiedziałam spokojnie, ale ona za to już miała całe czerwone oczy i wydeła warge, przez co wyglądała jak ryba.
Chciała coś powiedzieć, ale...
-zapraszamy na Casting-przerwał jej jakiś gościu....
Byłam już po castingu, musze sobie przyznać, że poszło mi bardzo dobrze.
No cóż Ashley może i jest dobrą aktoreczką, ale to ja zawsze w przedstawieniach dostawałam te lepsze role. A ta ruda blondynka zawsze grała drzewo albo krzaka.
W śpiewaniu też byłam od niej lepsza, jak się jej słuchało to trzeba było zatyczki nosić... jedyne co ona potrafiła, a ja nie to praca w modelingu. Już jako dziecko pojawiła się na gazetach "Kids cool". Zawsze jej tego zazdrościłam...ale cóż teraz rolę się odmienią.
~~~☆~~~
Tak wiem, że rozdziały są krótkie, ale...Nie umiem wam tego wyjasnić. Ehh te pierwsze będą dosyć często, ale będą krótkie.
W mediach macie Ashley.
CZYTASZ
Na planie || Chandler Riggs
Fanfic,,The walking dead" jeden z najbardziej oglądanych seriali. Wciąż szukają nowych twarzy, żeby tworzyć coraz to nowsze postacie i zastępywać nimi te starsze... Tak życiowa szansa trafia się Sharon, która dostaje się na Casting. Udaje jej się dostać...