4.'Orase de hartie'

1.1K 43 6
                                    

"Este atât de greu să pleci - până ce pleci. Și apoi devine cel mai ușor lucru din lume."

"Margo îmi spusese: plăcerea nu constă în a face acel lucru; plăcerea constă în a-l plănui."

"La un moment dat trebuie să încetezi să te mai uiți la cer, altminteri într-o zi ai să te uiți în jos și-ai să vezi că și tu ți-ai luat zborul."

"Își mișca degetele prin aer de parcă ar fi cântat la pian."

"Întotdeauna mi s-a părut ridicol când oamenii își doresc să se combine cu cineva doar fiindcă persoana respectivă e drăguță. E ca și cum ai alege cerealele de dimineața în funcție de culoare, nu de gust."

"Dacă mi s-ar spune vreodată că nu mai am decât o zi de trăit, mă voi duce direct spre culoarele pustii de la liceul Winter Park, unde se știe că o zi durează o mie de ani."

"Lui Margo i-au plăcut dintotdeauna misterele. Și ținând cont de ceea ce a urmat, mereu m-am gândit că a iubit atât de mult misterele, încât a devenit ea însăși unul."

"Uite un sfat: ești drăguț atunci când ești sigur pe tine. Și mai puțin drăguț atunci când nu ești."

"Te-am ales pe tine. Iar apoi și tu m-ai ales."

"Până atunci nu mai plânsesem pentru Margo, dar acum am făcut-o, izbind pământul și țipând fiindcă nu era nimeni care să mă audă: îmi era dor de ea îmi era dor de ea îmi era dor de ea îmi era dor de ea."

Citate din cartiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum