5.'Toate acele lucruri minunate'

913 32 4
                                    

"Trebuie să fii împinsă, nu îndemnată, altfel o să stai în continuare pe muchia pe care ți-ai creat-o tu singură."

"Lucrul de care mi-am dat seama este că nu contează ce iei, ci ce lași."

"Tu ești toate culorile într-una singură, în plină strălucire."

"Dezrădăcinată, dar aurită, curgând, simt o mie de puteri țâșnind în mine."

"Găsesc o carte obișnuită și o răsfoiesc, dar rândurile dansează pe pagini, ca și când ar vrea să fugă de mine. "

"All I know is what I wonder: Which of my feelings are real? Which of the mes is me? There is only one me I've ever really liked, and he was good and awake as long as he could be."

"Dacă stau departe de orice, inclusiv de mine, ar trebui să reușesc să rămân treaz și prezent, nu doar semiprezent, ci prezent aici și acum."

"Peste tot în jurul nostru, împrăștiate dedesubt, se zăresc mici luminițe albe printre golurile dintre ramurile copacilor. Stele pe cer, stele pe pământ. E greu de spus unde se termină văzduhul și unde începe pământul."

"We are all alone, trapped in these bodies and our own minds, and whatever company we have in this life is only fleeting and superficial."

" Cuvintele astea sunt scrise în Valurile: „Dacă albastrul ăsta ar putea rămâne pentru totdeauna; dacă prăpastia asta ar putea rămâne pentru totdeauna; dacă momentul ăsta ar putea rămâne pentru totdeauna. Mă simt pe mine strălucind în întuneric. Sunt în formație. Sunt gata. Aceasta este o pauză trecătoare; momentul întunecat. Lăutarii și-au ridicat arcușul. Este rândul meu. Este lumea mea. Totul este hotărât, este gata. Sunt în rădăcini, dar curg. <Vino>, spun, <vino>."

Scriu singurul lucru la care mă pot gândi: „Rămâi", spun, „rămâi "

Citate din cartiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum