Tot ce voiam era sa o prind si sa-i fut capul ala mic. Sa o tin de parul ala şaten si sa o bat pana nu mai stie de ea. Nu imi dadeam seama de unde atata tupeu, dar nu voiam sa las lucrurile asa. N-am pornit sa o caut atunci, stiam ca n-o voi gasi, ca nu ar fi proasta sa stea afara, stiind ca a facut ce a facut.Am urcat in masina si am plecat nervos spre casa. Nici nu parcasem bine, ca il aud pe Regy cum striga din piscina, la fel de socat cam cum am fost si eu.
-Ce mama dracului scrie pe masina mea?
-Copiii din ziua de azi, nu-ti mai acorda pic de respect. Stai calm, o sa rezolv asta.
-Auzi, a sunat Petro, vrea sa mergem la casino in seara asta.
-Oricum aveam chef de putina distractie. Mi s-a futut tot pana acum.23:00
-Stii, daca vrei sa mergi, n-am nimic impotriva, dar nu am chef sa ma iei la rost dupa. Nu mi-am luat nevasta, nu ti-am dat niciun inel.
-Veneam si fara sa imi spui tu, nu mereu fac tot ce vrei. Daca nu ma luai tu, m-ar fi luat ceilalti.
- La mine in masina nu urci.
Si cu asta i-am inchis gura Oliviei. Se astepta sa o invit, sa o intreb frumos daca ma intoseste. N-aveam nevoie de compania ei. Voiam sa fie o seara de neuitat, cum nu mai avusesem de ceva timp.1:30
Oh, da. Era atmosfera perfecta. Domnisoare frumoase peste tot, droguri bune, alcool, armele pe care le tineam fiecare intentionat pe mese, si banii de care nimeni nu tinea cont. Nu castigasem nici la ruleta, nici la pariuri si nici la jocurile de carti. Dar nu-mi pasa, aveam bani, prea multi si eram fericit.
-Ies la un fum...
Le-am spus celorlalti in timp ce ma ridicam. Era caldut afara, din cand in cand venind cate o briza rece.
Nu mult mi-a luat pana sa observ un corp micut pe terasa, imbracat intr-o rochie rosie, pe corp. Era o priveliste prea placuta.-Nu te-am vazut deloc inauntru.
I-am spus in timp ce incercam sa imi aprind o tigara, apropiindu-ma de domnisoara.
Si s-a intors. Nici tigara nu s-a mai aprins, nici eu n-am mai facut vreo miscare. Mi-am amintit imediat de mesajul dragut de pe masina, in acelasi timp uitandu-ma si la autoare.
-Vino-ncoa!
CITEȘTI
O.G
RomanceTe-as fi batut si iubit in acelasi timp. Abia acum iti pot spune ca esti perfecta, domnişoaro.