-N-ai de ce sa tipi. Hai vino, vreau doar sa vorbim.Ii spun zambind, in timp ce o trageam de par dupa mine, indreptandu-ne spre parcarea de afara. Masina noastra, cu acel mesaj frumos era acolo. Am trantit-o in genunchi, cat sa ajunga in drept cu zgarueturile.
-Nu mai tipa si citeste.
-Sa ma pupi in fund!
-A, da? Scrie cumva asta acolo?Am ridicat-o si am plesnit-o fara vreo ezitare. O tineam cu o mana, strans de obraji, in timp ce deja vedeam lacrimile cum ii curg siroaie. In mod normal nu mi-ar fi parut rau, dar cand am vazut-o ca plange deja mi se taiase tot.
-Intra in masina, nu vreau sa te vada lumea cum imi plangi aici.
Am fost surprins ca n-a comentat, si a facut intocmai. Eram amandoi in masina, si ma holbam la ea. Mi se parea amuzant sa vad cum se inneaca cu propriile lacrimi. Abia atunci observasem cat de frumusica e, si ce trasaturi finute avea. Era usor de observat ca era doar o pustoaica, si ca era cu mult mai interesanta fata de cele de pana acum.
-Nu-mi mai boci si potoleste-te
Degeaba, un alt val de lacrimi o inghitisera. Si asa mi-am petrecut un sfert de ora, cu o pustoaica plina de hormoni, care imi plangea pe scaunul din fata al masinii. I-am pus intr-un final mana pe picior, pentru a o calma. Era fierbinte si eu deja ma gandeam la alte lucruri.
CITEȘTI
O.G
RomanceTe-as fi batut si iubit in acelasi timp. Abia acum iti pot spune ca esti perfecta, domnişoaro.