7

4.8K 165 30
                                    


  -Haide..

  Am spus-o mai mult ca o soapta, in timp ce am lasat-o sa intre prima in casino. Am mers impreuna pana la sala principala, de unde ea a urcat la etaj fara sa imi spuna ceva. Nici eu nu am mai insistat si m-am indreptat spre masa noastra.

   Am mai stat vreo ora la casino, impreuna cu gasca, fara vreo implicare de-a mea in jocurile ce au mai urmat. Ma simteam plisctisit si obosit. Nu constientizam, dar ma gandeam la ea, habar n-aveam de ce. Nu pot zice ca imi era dor, dar nu mi-ar fi displacut sa o mai vad o data. 

  3:15am

   Nu stiu cat mai voiau ceilalti sa stea la nenorocita aia de masa, dar deja eram satul. M-am ridicat si m-am indreptat spre Petro, care statea la bar.

   -Nici acum n-ai castigat?
   -Baga-mi-as in casino-ul tau ca n-o sa mai calc pe aici vreodata.
 
  Nu eram sigur daca sa aduc in discutie asta, dar eram curios sa aflu, ce cauta ea acolo. Pana la urma era casino-ul lui, el era prietenul meu, ar fi trebuit sa-mi spuna cine e ea. Nu stiu de unde atata interes fata de aceasta fata, dar chiar as fi vrut sa stau putin de vorba cu ea.

  -Petro, n-ai vazut vreo domnisoara intr-o rochie rosie pe aici? Nu foarte inalta...

   Nici nu apucasem sa spun tot, ca ma intrerupe.

  -Ia-ti gandul, nici sa nu te aud. Nici gand.
  -Ascult.
  -E nepoata-mea. In vacanta o trimit alde ta-su la mine. Stiu ca-i place mult aici, si o las sa stea de fiecare data, sa-si piavrada si ea timpul, ca si-asa o tin aia ca la armata acasa.
   -Voiam doar sa vorbesc cu ea ceva frate. Nu-i fac nimic.
   -Vezi ca de obicei sta sus.

   M-am ridicat fara sa-i mai spun ceva, si m-am indreptat spre scari. Il respectam pe Petro, de-asta nu as fi vrut sa-i fac ceva. Nici nu stiam de ce ma duc dupa ea, dar ma duceam. Stiam camerele de sus, cladirea aia era ca o a doua casa. Dar nu era in nici o camera. Statea pe balconul mare, pe o canapea, si se uita la luminile orasului, in timp ce eu ma uitam la ea.

   -Acum ca nu mai plangi, chiar vreau sa-mi dai niste explicatii

  Am zambit cand am vazut in ce hal se speriase. M-am apropiat si m-am asezat langa ea. Am tras-o aproape de mine, atunci cand a incercat sa plece. Mai aveam putin si o suiam in bratele mele. Acum imi pare rau  ca am consumat atata alcool atunci pentru ca se speriase, credea ca vreau sa ii fac ceva, desi chiar voiam, si aproape era sa o fac.

O.GUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum