Sevgilin jimin ile ayrilali 2ay olmustu.1yilik iliski 3 gunde yok olmustu. Cunku jimin'in yalanlari sizi tuketmisti.
Sabah kalktiginda pencereden disari baktin ve kar yagiyordu.kis senin en sevdigin mevsimdi.
Okula gitmek icin hazirlandin lise son sinifa gidiyordun bu aralar morelin asiri bozuk oldugu icin bilkindin.
Vestiyerden ceketini alip kirmizi atkini boynuna doladin ve botlarini giydin bembeyaz olan kaldirimda yururken arkandan birinin geldigini hissetin ve arkana bakinca kimse yoktu onunu dondugunde jimin karsindaydi.
Sen:narden ciktin sen!!
Jimin:benimle geliyorsun (adiniz)!
Jimin senin kolundan tuttu ve cekistirmeye basladi sen ne kadar cemkirsende jimin senden da guclu oldugu icin seni bir hamlede arabaya bindirdi. Oda arabaya binip hizla surdu.
Sen:jimin durdur arabayi!!Durdurr!!!
Jimin:beni dinlemek zorundasin (adiniz) ne kadar medenice konusmayi denesem benden kactin yeter artik!!
Sen:konusacak birsey yok!!
Jimin:var!!
Jimin seni isiz bir sahile getirip arabayi cekti .sen arabadan inip kumsala bakindin kimse yoktu. Jimin senin kolundan tutup arabaya yapistirdi.ve bagirmaya basladi
Jimin: gozlerime bak ve beni iyi dinle sana soyledigim yalanlarin bir sebebi var!!
Sen: hihi kesin vardir
Jimin:ayagimin durumu cok kotuydu pratik yaparken kirdim.bu yuzden sana bugun olmaz bugun gelme gibi yalanlar uydurdum.
Artik dans edemiyorum. Yoruldum iyilesmeye calisiyorum.
Cok aci cektim ve sanin beni boyle gormeni istemedim.artik daha iyiyim hala dans ederken canim yaniyor.
Sen: jim-in be-nn
Jimin ve sen agliyordunuz birbirinize sikica sarildiniz.onun kokusunu,gulusunu,herseyini ozlemistin.
Jimin:seni seviyorum
Sen:bende seni seviyorum sakin bidaha beni birakma
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊