(#1)jungkook ile hayal et 💑

492 17 1
                                    

Siradan bir gun sen kaldirimda okuluna dogru yuruyorsun bu sene sondu. Okul bitiyordu. Yine oldugu gibi en sevdigin kpop grubunun sarkisini dinliyordun.okula yetismene cok az kalmisti birden arkandan bir ses duydun ve arkana baktiginda kimse yoktu ve onune dondun ve yoluna devam etin. Okula vardiginda sinifa gitin ve sinifinizin surtuk kizi (uzgunum) sana celme takti ve tam yere dusecekken belinde bir el hisetin ve elin sahibinin kim oldugunu bilmiyordun ve ona donunce bir de ne goresin jungkook (omg😂) sonra sana dogru yaklasti ve tam opecekken sen yuzunu cevirdin (neden?😊😊) ve sana sinirlenip siniftakilere bagirdi "CİKİN DİSARİ" siniftakilerin hepsi disari cikti senle jungkook tek sinifta kaldiniz.jungkook senden hoslaniyordu ama sen farkinda degildin. Jungkook Sana dogru yurumeye basladive sen o ne kadar senin ustune gelse sen geri cekiliyordun seni duvarla kendi arasina alip"neden hep benden kaciyorsun?"sen hala konusmuyorsun ve jungkook daha da sinirlenip elini duvara vuruyor ve eli kaniyor sen ona bagirirsin "neden hep kendine zarar veriyorsun neden hic kendini dusunmuyorsun?"
jungkook "cunku hep seni dusunuyorum"(😊😊) (adiniz) ve sana "ne kadar yakinlasmaya calissam sen benden kaciyorsun neden?" sen sustun ve cevap veremedin. Uzun bur sure birbirinize bakistiniz ve sonunda jungkook dudagina yapisti ve sende karsilik verdin beraber yaklasik 1 dk opustukten sonra jungkook sana "seni seviyorum(adiniz)"sende "bende seni seviyorum jungkook" ve orda sanadiz cokup cikma teklifi eti ve o anda iceri...
Heycanli yerde bitiriyim dedim devami gelsin mi ?😊😊

BANGTAN BOYS İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin