(#2)jungkook ile hayal et devam 💑

418 18 1
                                    

Ve iceri suga girer. Ve sizi yanyana gorunce bisiyler oldugunu anlar ve siz burda ne yapiyorsunuz der. Jungkook ve sen susuyorsunuz hic konusmuyorsunuz ve suga anliyor ve uzuluyor cunku jiminde senden hoslaniyordu. Suga size:siz cikiyormusunuz? Jungook hemen lafa atlar ve evet der.ertesi gun sabah saat 8.00 da okul icin hazirlaniyorsun ve telefonuna bir msj geliyo sende merak edip aciyorsun jungkook "hadi asagi gel sevgilim okula beraber gidelim" sende mesaj yaziyorsun"bekle kookie daha hazirlanmadim jungkook"ben yardima geliyim mii?"
Sen utanirsin ve "bekle geliyorum diye yazarsin. Ve herzamanki gibi okul ustlerini giyip disari ciktin ve jungkook seni disarda bekliyordu. Jungkook seni gordugu gibi sana yapisip alnina bir opucuk kondurdu ve seni cok ozledim dedi . beraber okula dogru ilerliyorsunuz ve jimin sizi yolda goruyo ve senin yanina gelip kolunu senin ustune atiyor bunu goren jungkook cok sinirleniyor ve jimine bagiriyor "SEN NE YAPTİGİNİ SANİYORSUN HA " jimin" ben ne yapmisim.?" Jungkook kaldir kolunu sevgilimin ustunden ve jimin sevgilim kelimesini duyduktan sonra sana bakar ve sen yere bakarsin utanirsin ve jiminin senden hoslandigini anlarsin ama sen Jungkook u seviyorsun. Ve jiminin uzulmesini istemiyorsun jimin yaninizdan cok hizli bir sekilde ayrilir tek bir kelime etmeden . senle Jungkook okula vardiniz ve ilk teneffus jimin yanina gelip seni arka bahceye goturur ve sen gercekten jungkookla cikiyormusun"der sen"evet "dersin ve jimin sana bagirir "nasil yaparsin bunu bana seni sevdigimi bildigin halde nasil yaparsin haa " sen hic birsey demeden ordan uzaklasmaya calisirsin ve tam arkani donup gidecekken jimin seni duvarla kendi arasina alip oper ve bu arada jungkook gelir ve jimine yumruk atar jiminde karsilik verir ve kavga buyur. Sen korkuyorsun ne yapacagini bilmiyorsun ve tek careyi sugayi aramakla buluyorsun sugayi arayip "hemen arka bahceye gel jungkook la jimin kavga ediyolar lutfen cabuk gell"suga hemen oraya gider ve ikisini ayirir ikisininde ustu basi kan icinde kalmisti. Sen jungkookla ilgilenirken jimin sana bakar ve oradan suga ile birlikte uzaklasir . sen "jungkook hemen hastaneye gitmemiz lazim cok kotu yaralandin"jungkook " neden o cocukla opusuyordun ha " bana cevap ver " sen gormedinmi beni zorla optuu " hasteneye gitiniz ve jungkook u muayene etiler ve taburcu oldu jungkook "boyle ailemin karsisina cikamam bana cok kizarlar bir mudet sende kalabilirmiyim sen " olur kalabilirsin ama ayni odada yatmiycaz " jungkook "ona eve gidince karar veririz😊" ve guler . eve vardiginizda jungkook "ben nerde yaticam cok uykum var hemen yaticam." sen ona "salonda yat yemek hazirliyinca seni kaldiririm." jungkook yatmadan once sana dogru yaklasir ve "seni cok seviyorum beni asla birakma." der sende "bende seni seviyorum sende beni asla birakma tamam mi" ve jungkook yatar sende yiyecek birseyler hazirlarsin ve onu kaldirmaya gitin ve kaldirdin beraber yemek yediniz ve hizla kapi calmaya basladi...
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Ve yine heycani yerde son buluyor hikayemiz devami gelsin mii?

BANGTAN BOYS İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin