Здравейте на всички! Казвам се Виолета, уча в музикално училище, наречено студио "В Ритъм". Всички учат тук, приятелите ми, гаджето ми, враговете ми...
---------------------------------------------
Закусих и бях на път за студиото, когато се блъснах в едно момче. Да! Това беше най-големият ми враг - Леон!:
Леон: Гледай къде ходиш! Не знаеш ли как се върви?!
Аз: Ти си този който не може да ходи!! Спри да ми викаш и си вдигни телефона, защото е на земята!!!
Леон: Изчезни от тук, защото ми лазиш по нервите!!!!!
Аз: Аз дори не искам да стоя тук с теб!
*Тръгнах си.
*Трябва да ви кажа, че Леон има братовчедка на име Людмила. Мога също да кажа, че ние сме ангелчета, в сравнение с тях!!! Те правят всичко възможно да ни съсипят живота!
~На път видях Франческа:
Франческа: А, Вилу! Къде беше? Диего се тревожеше за теб. Закъсня с час!
Аз: Блъснах се в Леон!
Франческа: Ахам.. Е, нека не стоим тук, трябва да отидем в студиото, защото Пабло(Директорът) има да ни казва нещо. Мисля, че беше свързано с някакво състезание..
Аз: О, забравила съм си телефона вкъщи.. Ти върви, ще се видим по-късно!
Франческа: Побързай, Вилу!
*На път се блъснах в Леон, отново. Това момче е ужасно!!:
Леон: Хей, Виолета, искам да ти кажа нещо.
Аз: Сега какво? Търсиш си причина да се заядеш отново ли?!
Леон: Исках да се извиня за днес..
Аз: Ти да се извиниш? Няма значение, трябва да вървя. Извинен си.
*Върнах се до вкъщи, взех си телефона и дойдох отново в студиото. Докато търсех Диего(гаджето ми), видях Камила:
Аз: Хей, Ками, как си? Между другото, виждала ли си Диего?
Камила: Добре съм, но мисля, че бързаш :D, видях Диего докато отиваше към стаята по музика.
Аз: Много ти благодаря, ще се видим в часа на Пабло! :)
*Веднага отидох в стаята по музика и видях как гаджето ми и врагът ми се целуваха. Не очаквах това от Диего.. Диего и Людмила... Как може да съм толкова глупава?!....