Глава 2

143 7 0
                                    

Аз: Диего? Какво става тук?! Ти беше заедно с нея, с моя враг?! Ти ми изневери!! Не знаеше ли, че ще нараниш чувствата ми? Или, почакай, не ти е пукало наистина за мен, нали?! Мислех, че ме обичаш!..
Диего: Виолета, съжалявам.. Няма да се получи..не сме един за друг..
Людмила: Казах ти, че ще те направя тъжна, Вилу :D
Аз: Не ми прекъсвай разговора с Диего! А ти, Диего, мислиш си, че не си направил нещо кой знае колко лошо и грешно, и че си добър човек?! Ти нарани едно момиче и това съм аз!! Мразя те, Диего! Мразя те!!!
Диего: Съжалявам, Вилу..
Аз: Както виждаш извинението ти не ме прави щастлива и все още боли!
*Тръгнах си и на път видях Франческа и Камила. Казах им за Диего:
Франческа: Вилу, не се натъжавай заради него, той не си струва!
Камила: Това си е вярно! Той не те заслужава! Не бъди тъжна! Аз и Фран винаги ще сме до геб!:)
Аз: Ах! Всички имат нужда от приятели като вас:) Знаете ли какво? Вече не ме интересува! Кой беше този Диего? Аз не го познавам!:)
Камила: Виждаш ли? Винаги ще си щастлива, ако не ти пука за него:)
*След това отидохме в часа на Пабло, защото той имаше да ни казва нещо:
Пабло: Хора, YouMix  ще организират състезание по танци.
Аз: Хмм..какъв вид танци?
Пабло: 1) Победителите - една двойка, която ще отиде в Мадрид.
2) Ще се заминава за Мадрид на 23-ти май.
3) Сега двойките:
-Людмила и Макси.
-Виолета и Леон.
-Франческа и Диего.
-Камила и Бродуей.
4) Състезанието ще се състои на 21-ви май, тук в студиото и ще бъде излъчено на канала на YouMix. Зрителите ще гласуват за най-добрата двойка, която ще отиде в Мадрид.
~След Часа:
Аз и Леон ще сме двойка?! Това е много трудно... Ще бъде кошмарно :/
*Леон дойде:
Леон: Виолета, ще ти кажа нещо.. Мислих много за това дали да ти кажа, но не мога да скрия чувствата си към теб.. Мисля, че те харесвам малко.. Е, добре де, харесвам те много... Аз също не мога да повярвам, но в теб има нещо, което другите момичета нямат..
Аз: Леон, не знам какво да кажа и не искам да те наранявам..но сега трябва да се прибирам.
*Вървях към вкъщи и все още не можех да повярвам.. Тази сутрин той се извини.. Не разбирам какво става..но сега трябва да си напиша домашните, трябва да танцувам и да пиша песни. Леон също е различен, но той е мой враг и братовчед на Людмила.. Не исках да се влюбвам в него.. Не ми се налага.. Оох, чакай, може би и аз обичам Леон?...

Влюбена в Моя ВрагWhere stories live. Discover now