Kabanata 2

11 0 0
                                    

ANG NAKARAAN SA KABANATA 1

Basaha ang bilog nga Kabanata 1 sa

Nagbisita si Jerome sa Dumarao para sa isa ka concert. Si Angela naman nagwaras sa kilid ka Sports Complex sa gab-i nga manug-umpisa na ang concert ni Jerome. Ano na ayhan an matabo matapos nga abi ni Jerome nga artista sya ang rason sang waras ni Angela? Ano ang himuon sini kay Angela? Basahon naton ang Ikaduha Nga Kabanata sang aton FB Istorya nga "TARA-TARA IS INLOVE WITH AN ARTISTA".

KABANATA 2

JEROME'S (ARTISTA) POINT OF VIEW

Tumama ang aming mga mata ng babaeng sumigaw ng pangalan ko. Wala akong kaide-ideya kung bakit nya tinatawag ang pangalan ko. Sa tono ng kanyang sigaw ay mukhang galit na galit sya sa akIn.

"Pagwaa nyo dyan si Jerome," sigaw nya.

Ang maiintindihan ko lang eh ang pangalan ko.

"Jerome, gwa dyan!"

Maya-maya pa ay dumating na ang mga pulis at pinigil ang babae.

"Buy-i nyo ko bala!" sigaw nito. "Buy-i nyo ko!"

Pilit parin syang nanlaban. "Ka-bata pa gani sa imo, iskandalosa ka na," sabi ng pulis.

"Basta buy-i nyo ko danay bala," aniya hanggang sa binitawan nga sya ng mga ito.

Kinuha nya ang sandal nya at sumama na ito sa police station.

ANGELA'S POINT OF VIEW

Gindakop ako ka police sa pag-eskandalo. Kag subong ari ako sa police station sa kilid manlang ka Sports Complex.

"Presoha nyo na bala day-a, sir," singgit sang iban nga preso sa sulod kag magkilinadlaw.

"Ngalan mo, Gha," ang pulis.

"Angela, sir."

"Apelyido?"

"May number ka ni Nanay mo?"

"Wala, sir. Wala man to cellphone."

Sang nagbuhay na ako sa sulod, tuya kag nakabatyag palang ako it kulba. Kun mapreso man ko wala man to pakialam si Nanay sa akon. Subong nga gab-i tuya naman dato siguro sa namatyan gatung-it.

"Kung waay it masugat sa imo di, indi ka di makahalin, ha?" ang pulis.

Naglumaw-lumaw ang mata ko kag nagluha-luha ako. Pero gintago ko ini nga indi makita sang mga pulis. Ginkurus ko ang akon duha ka kamot kag gintanday sa desk para magtulog-tulog. Natulugan ako asta sa ginpukaw ako ka mga nagagirnual nga tawo sa gwa. Tapos na gali ang concert. Gintamwa ko ang wall clock kag nakita ko nga alas onse na sa gab-i.

Naglantaw ako sa gwa kag nakita ko nga may nagpundo nga kotse nga itom sa atubang sang station.

"Oh my gerdd. Ang artista nanaug sa kotse kag nagsulod sa police station!" sa huna-huna ko. Kakibot man ang akon. Nagpakuno-kuno ako nga tulog para itago ang akun itsura.

"Ay, sir, magandang gabi po!" ang pulis nga tono bisaya magtagalog.

"Magandang gabi din," sabat ni Jerome. "Nandito po kami upang ayusin yung nangyari kanina."

"Ay, sir. Wala pong probema" ang pulis.

"Angela, bugtaw," ginpukaw ako sang lady police. "Ara na ang gin-agrabyado mo kagina, ha."

Naghuluhiyod ako kag nagpulupanguy-ab nga daw angay sang bag-ong bugtaw.

"Indi man ang artista nga dya akun ginasinggitan kagina, sir. Ang migo ko man takon to. Kapangalan nya abi, sir, kag sa tuod waay man ko kamaan nga ato sa sulod ang Jerome nga artista," rason ko sa pulis.

Tara-tara is Inlove with an ArtistaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon