Viata de dupa exil

462 16 1
                                    

  Cetățenia română i-a fost retrasă pentru aproape jumătate de secol,din 1948 până în 1997.
  Mergând pe repede înainte în anul 2001 are loc reconcilierea lui Ion Iliescu cu regele Mihai,căruia președintele de atunci i se adresează cu ,,sire" iar familiei regale îi este retrocedată o parte din proprietăți.
  Un deceniu mai târziu,au avut loc două momente de sentimente opuse pentru regele Mihai și familia regală. Întâi pe 22 iunie 2011 președintele Traian Băsescu și-a atras destule antipatii,după ce l-a atacat pe regele Mihai, despre a cărui abdicare a spus că a fost un ,,un act de trădare națională" și că a fost ,,slugă la rușii".Casa regală a preferat sa nu răspundă șefului statului.Ulterior, Băsescu n-a participat la discursul regelui din Parlament,pe 25 octombrie din același an,cu ocazia împlinirii de către rege a vârstei de 90 de ani.
  Regele Mihai al României suferă de cancer și leucemie și a decis sa se retragă din viața publică.
  Patru ani mai târziu la onorabila vârstă de 94 de ani monarhul suferă o intervenție chirurgicală și are nevoie de tratament complex pentru a se recupera,așa că nu va mai apărea în spitalul public de acum înainte,iar principesa Margareta va prelua prerogativele sale.

Regele Mihai IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum