Jorek a Borek

135 9 12
                                    

Ok, začneme mým úplně prvním příběhem, který se jmenuje „Jak Jorek a Borek jsou – vyšetřovatelé".        tučně = mé poznámky z přítomnosti

Jorek a Borek byli dva kamarádi. Jorek je student vysoké školy. Jorek je chytrí. Borek nejdřív potkal Jorka tak si řekli – budeme – vyšetřovatelé. Tak začínáme! Jednoho dne Jorka naštívyl Jorkův bratr. No vítej, řekl Jorek. Jeho bratr měl jméno...

Val. (co jsem to vymýšlela za jména :DD) Ano s náma vyšetřoval z Jorkem a Borkem a podvedl je oba. (já být dobrý češtin) No, tak si ten napínavý případ poslechněte samy.... („zajímavý")

Val a Bor

Val byl dobrým přítelem, no ale, potkal zajímavého přítele. Jmenoval se Bor....prostě se jmenoval jako Borek. Han Šóór....to byla přece Bora manželka. (Šóór xDD) Val dal Borovy jeho číslo: 1213. Bor zavolal na číslo: 1213. Volal: Vale! Dnes večer v 00:00. Val šel. Bor říká: Dej mi vizitku. Tady je: (nalepila jsem tam nějaký papír). A bylo ráno. Ráno bylo krásně. Val byl ještě v posteli. Jorkovy to bylo divný. (bylo ráno a Jorkovy to bylo divný, aha :DD) Ale Borkovy ne. Jorek šel do Borovy pokoje. Zaklepal: Bore! Si tam? Ne! Řekl. Protože si tam prohlížel Valovo vizitku. (tak proč něco říkal :DD) Jorek do pokoje se vrhl. (smysluplná věta xD) Ha! Říká Jorek: Valovo vizitka! Ach! Říká Bor. Tohle je můj pokoj! Jorek říká: Na co potřebuješ Valovu vizitku? Na nic! Řekl Bor. Jorek říká tak si vem mojí vizitku tady je: (opět nějaký papír) Ach tvojí nepotřebuju! Jorek druhý den přemýšlel: No ale proč nás Val a Bor podvedli?! Borek nevěděl co si Jorek říká ale pak se ho zeptal: Jorku o čom („o čom" :DD) přemýšlíš? Jorek neříká nic. Jorkúúúú! Říká Borek. Ale Jorek zase nic. Ach! Říká Borek. (proč pořád vzdychaj? :D cítím tady yaoi :D) Jorek třetí den řekl: Hm....proč teda mi to Val neřek? Borek to uslyšel....Říká: Co ti Val neřek? Jorek se zamyslel: Co co! Co se děje?! Říká. Borek říká: Ano! Uslyšel jsem to! Čtvrtý den Jorek potichu řekl: Musím....musím ten případ vyřešit....sám. Na Valově vizitce je přece číslo mojeho a Borkovo trezoru....Ne! Vykřikl Jorek. Val a Bor nás chcou....vykrást! (wtf, jak může mít na cizí vizitce číslo trezoru? :DD) Jorek rychle vyrazil dveře od Borova pokoje. Ha! Zase sem to vyřešil řekl Jorek. Rovnou oba! (A Jorek je pojicizta) Val to věděl – pryč! Proč Vale!? Řekl Bor. Val říká potichu: Jorek se vyučil za....policiztu! Aha tak pryč! Řekl Bor. (to jsou šneci nebo co? :D) Ale Jorek byl rychlý....a zatkl Vala a Bora. A Borek....

Borek

Borek si říká: Kde je Jorek Val a Bor?! Zamyslel se: Můžou třeba něco provést....Ano!

- nudných pár stránek, kde se dozvídáme, že „Han Šóór" je taky ve vězení –

Ano!

Han Šóór chtěla zabít Bora.... No a Val a Bor nás podvedli no a....Borek vykřikl: Han Šóór proč!....Ano! Tak si vysedí rok a je to ne?! Řekl Jorek. A Borek zase řekl: No tak jo! Prostě ano! A pak oba vykřikli: Tak všichni ahoj! Ano! ♥ (dat end ._.)

Už to skončilo? Ano! KONEC (KONEČNĚ! :D)

Já bych normálně mohla vydat knížku :DD

+ zajímavost na konec – všechno jsem tam psala velkými písmeny :DD

+ zajímavost na konec – všechno jsem tam psala velkými písmeny :DD

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
my old stories [CZ]↩Kde žijí příběhy. Začni objevovat