seksi bezdomovec

58 6 15
                                    

Tenhle příběh neměl název, tak jsem si vymyslela nový..#NoClickbait :D

A myslím, že je asi můj nejtrapnější, jelikož jsem v něm poprvé popisovala "intimní" scénu s dvěma muži :DD


ČÁST 1.

Léta ubýhala jako voda z pouštní studny (to znělo hluboce). Alex seděl v kavárně a pil kávu. Četl si své oblíbené noviny až do té doby, co slyšel, podivnou ránu. Jako z děla nebo tak. Vystoupil z kavárny a uviděl povalené popelnice a hromadu malých papírků. Jeden papírek zvedl. Bylo na něm napsáno: "stop válce, my jí nechceme!". Byl smutný z toho, že světy proti sobě bojují. (světy? to jako bojujeme s druhou zeměkoulí, či co? :D) Zahlédl bezdomovce. 

- další pár bezvýznamných řádek - pozval ho prostě na kafe, protože je seksi jak dva keksy -

"Jak se vlastně jmenuješ?" zeptal se nesměle Alex. "Matt." odpověděl bezdomovec a napil se kávy. "Proč seš bezdomovcem?"  "Dluhy."  "Aha, to jsem měl taky...a teď nemám miliony dolarů a žiju normální život." (Dává vám tahle věta smysl? o.O) "Týjo... a co žena?"  "Žena? Em..ona to moc dobře nebrala." "Kurva jedna.." (Chudák :DD)

- další pár bezvýznamných řádek - poté mu Alex nabídl bydlení u něj, ráno se pohádali a Alex se skácel na zem - 


ČÁST 4.

Zrovna okolo šel pošťák a měl poštu pro Alexe. Zeklepal. Ale Alex mu neotvíral. Musel vyrazit dveře. (r.i.p. dveře) Poté ho uviděl jak leží na zemi, tak běžel k doktorovi. Ten mu ošetřil krvácející hlavu z pádu. (a z čeho mu mohla téct ta krev?! však jen omdlel xD) Přišla i policie (wtf, co tam dělala policie, však jenom omdlel!!! :DD) a inspektor se ho zeptal: "Jak se vám to stalo?"  "No mi jsme se s spolubydlícím pohádali a.." Nemohl doříct větu, protože mu do ní skočil inspektor. (Také rádi skáčete do vět? O.o) "To myslíte Matta Undersna?" "Příjmení neznám, ale jmenuje se Matt. Proč, co udělal?" Vykradl obchod s jídlem a u výslechu nám řekl to samé co vy." (Proč by sakra někdo vyslýchal člověka, který vykradl obchod? 

"Proč jste to udělal?!" 

"Měl jsem hlad." :DD) "Aha, to jsem nevěděl a co teď s ním bude?" řekl vystrašeně Alex. "Je ve vězení. Klidně ho můžete navštívit." "To bych rád." "Tak pojďte se mnou..."


ČÁST 5.

"Já počkám venku." řekl inspektor a odešel. Matt s natěšenou náručí (také máte natěšenou nářuč? :DDDD) objal Alexe a šeptal mu: "Já vím, po čem toužíš.. po mně!" Alex uskočil a Matt mu dal pusu. "Ve věznici? Ale.." řekl nesměle Alex a Matt ho uklidnil: "Poprvé to může být kdekoliv!" (rada do života :DD) Schodil ho na postel a miloval ho. Miloval ho po celém těle, až do té chvíle, než tak vnikl. (kam? :DD) Alex vzdychl štěstím a Matt pokračoval. Čím dál rychleji.. Čím dál krásněji a čím dál bolavěji... (existuje tohle slovo? o.O)


ČÁST 6.

"Bylo to úžasné!" špitl Alex a Matt si do ruky vzal konečník a "ždímal" si ho od semene. (jak si může konečník ždímat? :DDDDDDD a jak si ho může vzít do ruky? xDDDDDDD) Potom se oblékl a semeno na rozloučenou vetřel Alexovi do pusy. (vetřel? :DDDDDD) Zmizel. Nadobro?

(Počkat.. jak může jen tak zmizet z cely? To tam ho nikdo nehlídal?!)


A tady dámy a pánové je konec. Až jsem se z toho rozbrečela..ale smíchy :DD





my old stories [CZ]↩Kde žijí příběhy. Začni objevovat