Lidé /speciální kapitola/

71 7 33
                                    

Proč je tohle speciální kapitola? Protože jsem tento příběh neobjevila v mém deníčku, ale tady na počítači! Je to teda docela dlouhé, ale snad vás pobaví stejně jako mě :D Enjoy!

Prosím, čtěte do konce, díky.



Na cestě do Ameriky, rok 1981

Mladý a nezkušený Albert Harlow se vydává do Ameriky. Jede tam za svou babičkou. Doprovází ho nějaký muž..Kdo to je?

Vlak pomalu zrychluje a víc se z něj kouří. Albert si zrovna čte román „O bájném večeru"  a pije horký čaj v ozdobeném hrníčku. Jede v první třídě, mezi gentlemany, přece jen na to má. Do kabinky se konečně doplazil (jako po zemi? :DDDD) elegantní muž v saku. „Je tu volno?" zeptá se s rozklepaným hlasem jako by se Alberta bál, jakoby Albert byl nějaký masový vrah. „ÁÁ..ano.." usměje se Albert s troškou stydlivého tónu. „Vy jedete také do Ameriky?" zeptal se mě, teď už s normálním hlasem. „Ano..Vy také?" „Jo, jasně." když to dořekl Albert se na pána podíval jako kdyby byl bohatý bezdomovec v kvádru. Vlak houknul tolik, že se to ozývalo i přes okna. „Tak mladej, sme tu." „Ano, všiml jsem si." ozval se Albert s ironií v hlásku. Albert vystoupil z vlaku. Ovál ("ovál" :DDDDDDD) ho příjemný větřík. Šel ke stánku novinami. „Jedny nov-..." nestihl to doříct a hned ho oslovil tentýž pán jako ve vlaku. „Jsem Oscar Hutsinky." podal mu ruku a Albert udělal totéž – „Jmenuji se Albert Harlow."

Po cestě k babičce se mě Oscar začal ptát – „Kam vůbec míří tvé nohy, chlapče?" „Jedu k babičce. Už k ní jezdím mnoho let,ale přestává mě to bavit." „Tak jdi nějak jinak ne? Kurňa osvoboď se! Kolik ti vůbec je?" „ Je mi..ehm..hm..19." řekl s ostudou ve tváři Albert. „Jéžíšku! Ty si už hodně starý chlapeček!" (cítím tady pedofilii) Albert nevěděl co má říct. Přece nezná ty jeho stařecké řeči.. „No..Tak tady to je.." začal změnit téma Albert. „Hmmm..pěkné synku.." „Jo babička je taková no..počkat? Vždyť je ten dům hnusný! (chudák babička :DD) Vůbec nevím proč mě oslovujete synku a takový ty bláboly. Nechte mě být!" řekl naštvaně Albert. „Hahahaha.." rozesmál se Oscar. „Nechceš zažít dobrodružství místo tý..babičky?" „Jaké?" „Tak to tu v Americe chodí. O nějaké vlezdoprdelky své rodiny tu kočky nemají zájem." Kočky?" „No holky přece!" „Aha..No láká mě to.." „No vidíš, zlato, pojď se mnou někoho ti ukážu.." Albert chvilku váhal,ale potom položil noviny před dům a šel za cizím pánem jménem Oscar. A doopravdy – čekalo ho dobrodružství – ale jiné..zlé.. (nečekaně, když asi jdete za dědkem, který vás oslovuje "zlato"! )

Oscar otevřel velké vrata. „Tak jsme tu. Tady jsem doma. Tady je mé království." Otevřeli se do striptérského baru. Albert poprvé viděl nahou ženu. (v devatenácti? o.O) „Tak milánku a jestli se ti nepostaví seš divnej." řekl frajerkým hlasem Oscar a vzal si pod ramena ženu. Albert se zmateně koukal a jedna žena se ho zeptala – „Si tu novej děvkař co? (děvkař? :DDDD) Tady choděj jenom ženatý." „Ne..Já ani nejsem ženatý.." „Jsi nějakej fakt divnej ne?" (nejste ženatý/vdaný? jste divný!) „Vypadni a všímej si svýho." osočil se Albert a žena šla pryč. Najednou všechny dívky ztichly. Z tmavé místnosti se vynořil krásný statný muž s sakem. Albert se do něj hned zamiloval. Muž řekl – „Všichni zmizte." Ženy se rozutekli a Oscar zmizel. Muž se přiblížil k Albertovi. „Jmenuji se Ben However. (however? to jsem otevřela slovník a opsala tam pár slovíček a dala je jako příjmení?..) A ty ?" „Já..eh..já jsem Albert...Albert Harlow." „Krásné jméno,krásný muž.." Albert se pousmál. „Pojď něco ti ukážu." Šli spolu do místnosti, kde si muži píchali drogy. „Na.." šeptl Ben. „Ale..to je stříkačka! Drogy!" „No a co? Ukaž udělám to já." Albert zavřel oči. Cítil slabé píchnutí a uvolnění. „Tak..A teď jestli tě někdo z tihlech nadrženejch debilů neznásilní, máš štěstí.." „Cože? Mně je špatně.." špitl Albert a s únavou si lehl na zem. Poslední slova co slyšel od muže byli : „Dobrou noc, miláčku.."

my old stories [CZ]↩Kde žijí příběhy. Začni objevovat