Władze oraz ekolodzy zachęcają mieszkańców do poruszania się po mieście za pomocą komunikacji miejskiej, według nich jest to bardziej przyjazne dla środowiska (mniejsza produkcja dwutlenku węgla). Ale kogo to obchodzi?
I tak wiadomo, że biednych uczniów nie stać chociażby na ubera i aby dotrzeć do miejsca które zapewni im większą szansę na zachorowanie na nerwicę lub depresję TO ZNACZY EDUKACJĘ OCZYWIŚCIE (uczcie się pliska, szkoła jest potrzebna) wybierają komunikację miejską. Pamiętajmy, nie wolno się tego wstydzić bo wielu chciałoby znowu jeździć ZTM .
Wstydzić się trzeba jeżeli podczas kontroli biletów przyłapią cię na nienaładowanej karcie miejskiej, co gorsza na nieposiadaniu biletu papierowego z premedytacją...........
Aby uniknąć obu tych sytuacji należy wiedzieć jak? gdzie? i w jaki sposób? (pytania przysłówków normalnie) wejść w posiadanie biletu komunikacji miejskiej.
Niestety, władze nie zapewniły nam pasażerom przystępnej instrukcji/poradnika (ignoranci).
Dlatego powstał ten poradnik, w którym przeprowadzę pasażera w każdym wieku przez nieunikniony proces zakupu biletu w każdej postaci.
Zapraszam serdecznie!
-------------------------------
dobra chwilę mnie nie było (haha kilka miesięcy), każde moje dzieło umarło (może to i lepiej) . Powiedzmy że robię miejsce lepszym i zabawniejszym .
dzisiaj poczułam ej ej NOSTALGIĘ (2 nawiązanie do taco w 183 słowach DOŚĆ) i postanowiłam, że naprawię trochę ten niedokończony poradnik (tzn. usunę suche, sezonowe żarty zasępiając je nadal nieśmiesznymi żartami "uniwersalnymi")
raczej nie będzie zabawnie .
może to znowu umrze (lenistwo to grzech który popełniam najczęściej)
PS. pozdrawiam wszystkich którzy kojarzą mnie z komentarzy i przyjaciółkę która uświadomiła mi, że robię karierę prędzej w komentarzach niż z opowiadań (bywa) .
kisski
CZYTASZ
Jak kupować bilety MPK
HumorW tej książce znajdziesz dokładny poradnik kupowania biletów MPK