Seni seviyorum cümlesi o kadarmı zor söylenir?

36 3 1
                                    

Karlığın içinde bak siyah bak siyah benim duygularımı göremezsiniz çünkü ben Karlığın içinde boğuldum

Yılar önce karalıktaydım ama şimdi beni şekip aldın karalıktan sana binlerce Teşekkürler

Aşk sayfası ...

Aşkı tarif edebilirsiniz?

Hayır aşkı tarif edemezsiniz çünkü yaşamak lazım..

💔 💓 💕 💖

Ben ve karlık yumlu 2 li sanki siyah la beyazla 2linin yuşumu gibi 💘💝💗

💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💌 💌 💌 💌 💌 💌 💌 💌 💌 💌 💌

Hayelerim...

İstediğin yoksa allah ' ın şahit tutarsında; yazmaz mı kiramen katibin?

Hayat birine seni seviyorum demesinin karasıslığın yaşamak için çok kısadır...

Sen sen ol kahveni soğutma hayatını yaşa...

Sen hayatı sev a azizim; çünkü o, seni sevmeye mecburdur, unutma sen yoksan; o zeten olmamış tır...

Hadi gel artık ayrılık da bölüşelim; bu benden fazla Sensizlik düşmüş...

Bu gün yine içim sensizliğe bulandı ya yokluğun dokundu, ya tekttiğim hayalim ve gözüm, kalbim seni kusuyor...

Benim kalbim o ' rası değil! Yanlış yeri kestiniz...

Her şey sıfırdan başlamak ne kadar zaman alır...

Mutluluk; karidasi pizolayı, çatal, bıçak kullanarak luks masalarda yemek yemek demek değildir mutluluk çölün ortasında sevdiklerin ile Kum Fırtınası birlikte yaşamaktır...

Baskılarımı, gözlerinin kenarına yatır; kapatıkça kirpiklerin, beni sevsin...

❤ kalbim yanlız hadi inadınını bırakta birlikte olalım dönme diyenlerin inadına gel ben sensis yapamam ölürüm bende biliyorum sende benim gibi ikimizi düşüyorsun ayrılsak ölürüz biz bir bede bütünüz biz elerde ölürüz biz ❤❤ hayat sensiz geçmez nolur gellll...

Seni seviyorum demek zor ki ben senin gözelerine bakınca kedimdem geşerim sanki senin dünyanına girerim ama bizden esir kalmamış senin düyan siyah olmuş...

Benim dünyamama girmesin çünkü sen benim gözlerime bakarsan beyaz ve bizi görüsun...

Hoşçakal ❤❤

Hoşçakal demek çok zor

...


Rüya gibiydi seninle her dakika geşirmek bi uyadım sen yadımdasın gözlerim her sabah seni ararıyor akşam oluyor gözlerim sensizliğe yavaş yavaş kapanıyor sanki ölüyorum gibi oluyor karalık ikimizede yaramadı bekliyorum karanlık  ve elerim avuçlarım boş boş gel artık ❤ ❤ sana ve yaşamış anılarımıza hoşçakal demek ve elerini bırakmak çok zor 

Afflli  sözler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin