-RUMAH-
Eomma:Y/n bangun!!dah lambat nak pergi sekolah!!! 'Eomma masuk bilik dan tarik selimut y/n'
You:5minit.. 'tarik selimut balik'
Eomma:Ah.tak de tak de..bangun.nnt lambatY/N bangun dari tidur.Mandi dengan cepat dan terus turun bersarapan........
Selepas siap bersarapan y/n mengambil basikalnya dan mengayuh dengan laju supaya tidak ditahan oleh guru disiplin..//10 minit kemudian//
You:Fuhhh sempat 'menghembuskan nafas lega dan menggari basikalnya di luar sekola'
Y /N berlari naik ke kelas dengan pantas..tiba-tiba.....
'Pakkkk'
Y/N telah terlanggar seorang pelajar lelaki dan membuatkan ipodnya terjatuh.Y/N yang jatuh terduduk mengadu kesakitan.You:adoiiii~~~ sakitnya...😰
Pelajar lelaki:Ya!Tak ada mata ke??
You:Mianhae.Saya tak sengaja. 'Sambung lari kekelas'
Pelajar lelaki:Yeabbonae.'mengambil ipodnya yang jatuh'-KELAS-
Min Ah:Ya neo..Kenapa lambat??
You:Hehehe.mianhae,tadi bangun lambat.
Min Ah:Cepatlah,nanti lambat pulak kita sampai perhimpunan.Tak pasal pasal kene tahan dengan 'Cikgu Rotan' tu.-Skip perhimpunan-
-KELAS-Kelas menjadi riuh rendah kerana guru waktu pertama tidak dapat hadir kerana demam.Sementara y/n dan Min Ah...
You:Weh..tadi aku terlanggar sorang mamat ni.Hensem doeh.Tapi aku rasa aku macam kenal dia..
Min Ah:Kau langgar dia bila??-flashback-
Y/N berlari naik ke kelas dengan pantas..tiba-tiba..
'Pakkk'
Y/N telah terlanggar seorang pelajar lelaki dan membuatkan ipodnya terjatuh.Y/N yang jatuh terduduk mengadu kesakitan.-end flashback-
Min Ah:Ouh..and kau cakap kau 'macam' kenal dia..kau kenal tak??
You:ermmmmm.Tiba-tiba kelas menjadi sunyi sepi..
Min Ah:Aikk??Asal seny-
Cikgu rotan pun masuk ke kelas mereka
Cikgu Rotan:Klas..harini ada pelajar baru.
Pelajar tersebut masuk dan memperkenalkan dirinya.
Pelajar:Annyeongahseyo..Jeoneun Min Yoongi / Suga imnida..{bow}
Cikgu Rotan:Dia merupakan pelajar transfer .Dia dari BigHit High School.Semua pelajar berbisik "bukan ke dia nie dari kumpulan popular tu.Apa name group tu??Hah BTS"
You:Min Ah ya..Mamat nie la yang aku cakap tu.
#Min Ah duduk depan y/n dalam kelas
Cikgu Rotan:Yoongi,kamu duduk disebelah y/n 'tunjuk sebelah y/n'
You:😨😨😨😨*blush*(why me)Yoongi jalan menuju ke tempat duduknya
Cikgu Rotan:Itu sahaja buat masa ini.Kamu semua boleh sambung kerja masing masing.
Min Ah pusing kebelakang
Min Ah:Annyeonghaseyo..Jeoneun Kim Min Ah imnida 'salam'.This is my friend *Full Name* imnida.
Yoongi:Ouh Nae.Annyeonghaseyo.'salam'
You:Ermmm.Yoongi,mian pasal tadi.
Yoongi:ouh.gwenchanha.-skip kelas-
You:Yeay dah rehat!!Min Ah ya,cepat la aku dah lapar ni.'simpan buku'
Min Ah:Yoongi,jom rehat dengan kitaorang
You:'siku lengan Min Ah'Kenapa ajak dia??
Yoongi:Sokay.Saya boleh pergi sendiri.
You&Min Ah:Nae.Y/N dan Min Ah berbual sambil berjalan menuju ke kantin
You:Kan betul aku cakap.Aku kenal mamat tu.
Min Ah:Kau langgar dia and dia duduk sebelah kau.gosh nie jodoh ke??😂😂'lari sebelum kene pukul dengan y/n'
You:Ya neo!!!!!'lari kejar Min Ah'gotcha.
Min Ah:Biar aku belanja kau untuk tebus kesalahan aku wahai y/n shii..😁.Kau nak makan apa?
You:Yeay..belikan (your favourite food at school)Sambil Min Ah belikan makanan..Y/N ternampak Yoongi..Yoongi telah dikepung pelajar perempuan dan y/n....
Apa yang akan y/n buat??Wait for next episode.......
Author:Akhirnya habis juga first episode.harap korang suka dengan first episode.jangan lupa vote.heheheh.
#Cikgu Rotan actually cikgu disiplin sekolah y/n.Beliau digelar begitu sebab beliau selalu pegang rotan kemana sahaja beliau pergi.
#klau korang tak suka name Min Ah..Korang boleh tuka nama kawan korang.🍁🍁🍁To be continued🍁🍁🍁
YOU ARE READING
My Crush Be My Boyfriend || Suga×You (Malay)
Fanfiction-------------------------------------- Cast Suga/Yoongi -18 tahun -Salah seorang anggota BTS -Bersekolah di Bighit High School Y/N -18 tahun -Bersekolah di Seoul High School -Merupakan adik kepada JungHwa. JungHwa -20 tahun -Abang kepada y/n -Meny...