-CAFE(tempat biasa)-
Y/N sampai dulu di cafe yang berdekatan dengan rumahnya.Y/N ternampak Yoongi bersama seorang perempuan.
YOU:Why i feel this way ?😔
Sedang y/n memandang perempuan yang bersama Yoongi itu,Min Ah masuk ke dalam cafe dan memanggil y/n.
MIN AH: Y/N jauh termenung..tengok jodoh ke?😂
YOU: Eh Min Ah..dah lama sampai ke??Sorry aku tak perasan.
MIN AH: Baru je sampai.Kau termenung ape??
YOU: Mane ada aku termenung..Tu hah aku nampak Yoongi dengan perempuan tu ..'tunjuk kearah Yoongi'
Min Ah: 'pandang kearah tunjukan y/n'..Aku rasa tu kawan dia kot..Hah kenapa kau nak jumpa aku??
You: Saje..^-^Min Ah belikan aku Americano,Thanks...Sambil Y/N menunggu Min Ah, y/n memandang Yoongi dengan hati yang pedih..Dia tidak pernah merasakan perasaan sebegitu..
MIN AH: Nah,this is your Americano..'meletakkan kopi dan kek diatas meja'
YOU: Gomawo Min Ah-shii..Tiba-tiba ada sekumpulan remaja perempuan menjerit kearah sekumpulan k-idol yang datang ke cafe itu..
YOU: Tu bukan ke kumpulan BTS.OMG..I can't believe this😨😨
MIN AH: Yeay,it's them.😨BTS menuju kearah Yoongi dan duduk disitu..Perempuan yang duduk bersama Yoongi mengalihkan kedudukannya ke sebelah Yoongi .Nampaknya perempuan tersebut ingin berbincang dengan mereka.
YOU: Apa perempuan tu buat kat situ??*dengan nada yang marah *
Min Ah: Mungkin dia ingin berbincang dengan Mereka semua kot.Y/N dan Min Ah tak tau yang perempuan tersebut merupakan CEO kepada sebuah syarikat berjenama.
??: Annyeonghaseyo..Saya merupakan CEO James Brand's,Choi Jae Hee imnida.'bagi kad '*salam*
BTS: Annyeonghaseyo..*salam*
CHOI JAE HEE : Saya nak kamu semua menjadi duta untuk pakaian James Brand's.
NAMJOON: Boleh..Bila??Dimana??
CHOI JAE HEE: Ahad minggu depan di James Brand's Studio??
BTS MANAGER: Ahad minggu depan.....Boleh..Okay,kalau ada perubahan jadual saya akan maklumkan.
CHOI JAE HEE: Nae.Kamsahamnida.*bow*YOU: Hah dia dah gerak.
Y/N kejar Jae Hee untuk menanyakan sesuatu.
YOU: Hai..Saya nak tanya,kenapa awak duduk dengan mereka ea?? 'tunjuk ke arah BTS'
JAE HEE: Saya ingin mereka menjadi duta pakain James Brand's.By the way,saya CEO syarikat tersebut..Nama jeoneun Choi Jae Hee 'bagi kad'..
YOU: Ouh.James Brand's.Okay la saya nak jumpa kawan saya.*bow *#tau tak, kad yang biasa orang kasi untuk memperkenalkan diri??author tak tau nak type perkataan apa.harap korang faham ea.. ^_^
MIN AH:Sape perempuan tu??
You:CEO James Brand's...FIRE~~~~~~FIRE~~~~~OOWEYOO.nada dering telefon Min Ah berbunyi..
MIN AH: Yeobeoseyo..
EOMMA MIN AH: Min Ah ya..eomma dengan appa hari nie tidur di rumah makcik kamu.Makcik kamu tak sihat jadi eomma dengan appa pergi jaga makcik kamu.
MIN AH:Ouh..
EOMMA MIN AH:Malam ni kamu tidur di rumah y/n ea..bawak sekali baju sekolah dan seangkatan dengannya(😂) ke rumah y/n.besok kamu pergi sekolah dengan dia tau..One more thing, jangan lupa mintak izin eomma y/n.Bye we love you.
end callMIN AH: Y/N boleh tak malam ni aku tidur rumah kau??eomma dengan appa tidur rumah makcik aku malam nie.
YOU: Of course you can.Y/N dan Min Ah balik ke rumah Min Ah terlebih dahulu untuk mengambil barang-barang yang diperlukannya esok.Meanwhile BTS
JIN: How your second school??😂
SUGA: Okay..tapikan hyung,aku rasa aku tertarik dengan y/n la.
JIMIN: Who y/n??
SUGA: Girl that seat beside me.actually I seat beside her.
V: Don't start it hyung.
SUGA: What??Aku takkan couple dengan mana-mana perempuan la.Aku setia dengan ARMY..Tapi dia dengan kawan dia ARMY..
JUNGKOOK: Habistu dia tak ada tergedik gedik dekat hyung??
SUGA: Nope.She just act normally..Okay la.Aku nak balik.Bye..Back to you and your best friend..
YOU: Dapatlah aku menggila dengan dia nie.
MIN AH:*menolak basikalnya* I think so.hahahahahaha//5minit kemudian//
YOU: Home Sweet Home..Eomma adik dah balik..Min Ah pun ada sekali..
MIN AH: Annyeonghaseyo.*Bow*
EOMMA:Kenapa datang sini?
MIN AH: Eomma sruh tumpang tidur dekat sini..Sebab eomma dengan appa tidur rumah makcik..Boleh saya tidur sini??
EOMMA: Sure you can.Y/N dan Min Ah naik ke bilik dan terus baring di atas katil.Mereka melelapkan mata dan terus tidur.But y/n tidak dapat tidur lena kerana merasakan dirinya berada di hujung katil.
Selepas y/n membetulkan posisi tidurnya,y/n memikirkan perasaanya yang pedih ketika melihat Yoongi bersama seorang perempuan [#actually its Choi Jae Hee].
YOU: kenapa aku rasa macam tu??aku dah jatuh cinta ke??
What happens next???wait for next episode😉
🍁🍁🍁To Be Continued🍁🍁
Author: Author tak tau ape yang author tulis tuk episode nie.idea keluar masuk keluar masuk (😂).so ini la hasilnya.harap korang suka.😌
YOU ARE READING
My Crush Be My Boyfriend || Suga×You (Malay)
Fanfiction-------------------------------------- Cast Suga/Yoongi -18 tahun -Salah seorang anggota BTS -Bersekolah di Bighit High School Y/N -18 tahun -Bersekolah di Seoul High School -Merupakan adik kepada JungHwa. JungHwa -20 tahun -Abang kepada y/n -Meny...