Es:nu beidziet taču!
Džeina mani apķēra. Pāvels to sāka filmēt. Tad iejaucās Direktors
Di:kas te notiek!? Momentāli izbeigt!
Viņš kliedza.
Es mazliet nimierinājos, jo zināju, ka viņi apstāsies.
Di:abi manākabinetā..
Direktors vēsi noteica. Ēriks pienāca pie manis un saķēra manu elkoni.
Ē:vakarā varēsim pastaigāties? 20:00 pie vecās slimnīcas.
Viņš iečukstēja man ausī
Derkins vēlreiz iesita Ērikam un direktors viņus sabāra.
Es aizgāju uz mājām. 19:20 es ātri saģērbos, uzkrāsojos un izķemmēju matus. Jā es uzvilku īsu kleitiņu. Bet man nebija ko citu uzvilkt. Līdz vecajai slimnīcai man ir jāiet apmēram 15 minūtes. Es gāju tur....Uz soliņa sēdēja Ēriks.
Es:akdievs! Es taču lūdzu lai nekaujaties.
Es ieraudzīju viņa zilo aci un sāku runāt.
Ē:nekas.
Es:kāpēc jūs kāvāties?
Ē:dēļ tevis
Es:nevajadzēja taču.
Es apjuku.
Ē:tu patīc Derkinam. Vienmēr esi viņam patikusi.
Es:nu nē. Nevar būt.
Ē:tā ir. Viņš uz tevi tā skatās.
Es:nu labi, nerunāsim par to.
Ē:labi.....tu esi ļoti skaista!
Ēriks mazliet apmulsis teica. Es viņu apskāvu. Pirmo reizi sajutu ko tik siltu. Pēc tāda neliela klusuma brīža Ēriks mani noskūpstīja. Man uzreiz tauriņi saskrēja vēderā.Ē:Eimij?
Es:nu?
Ē:es zinu, ka mums ir bijuši tikai.....nu divi randiņi, bet tu gribi būt ar mani kopā? Tev ir jūtas pret mani?Nu es biju apjukusi. Vaitad tā diena kafejnīcā bija pirmais randiņš? Es nezināju ko atbildēt. Jā es viņā iemīlējos, bet....
Ē:Eimij?
Es:jā Ērik. Man ir pret tevi jūtas. Tu man patīc, pat ļoti. Un tu manuprāt esi mainījies.
Ē:pateicoties tev.
Es:jā...es būšu ar tevi kopā!
Ē:nopietni?! Huh..
Es:jā!Ēriks izskatījas ļoti laimīgs. Un es arī biju. Viņš mani samīļoja.
Pēdējā laikā Ēriks ir palicis savādāks. Nav vairs tik agresīvs un nejauks. Nu es neskaitu atgadījumu ar Derkinu. Viņš ir palicis klusāks.
Mēs ilgi pastaigājāmies un runājām par mums.
★
Vēlāk Ēriks mani pavadīja līdz majaam. Viņš man noskūpstīja pieri un samïļoja mani.
Ē:atā..
Viņš pasmaidīja.
Es:atā!
Es atbildēju un iegāju mājas.
Ea biju parlaimīga. Vecaki man jautaja, kas notika. Un es viņiem visu izstāstīju. Viņi priecājās.★
Nākamajā rītā es jutos ļoti slikti. Mamma man palīdzēja izmērīt temperatūru. 39,2
Mam:šausmas meitiņ. Paliec mājās.
es:labi.
Es izmocīju.
Man sāpēja kakls un galva. Man bija ļoti auksti.
Mam:bet, kā tu šitā?
Es:ganjau vakar staigājot. Man taču nebija jaka un ārā bija vēss.
Mam:nu tā tev būs mācība meitiņ.
Es:ja, mammu. Piedod.
Mam: tev jau nav jāatvainojas.Visu dienu es nogulēju. Vakarpusē pamodos un paskatījos telefonā. Tur Džeina ar Pāvelu, Derkinu un Ēriku bija atstajuši neskaitamus ziņojumus. Es atbildēju visiem, ka esmu slima un atkal aizmigu...
YOU ARE READING
paralēlā pasaule
RomanceEimija. tādu vārdu man iedeva vecāki. un tā mani visi sauc. es esmu tā sauktā ,,vientuļniece" neviens īsti negrib ar mani runāt, izņemot Džeinu un dažus skolniekus. Džeina ir mana labākā draudzene. skolā visi mani apsmej...