Hej.
Jeg hedder Sofia.
Jeg er 15 år, og jeg har en fantastisk familie.
Jeg har også massere gode veninder, der altid kan få mig til at smile.Men en dag kom jeg hen i skolen, og Line og jeg havde planlagt at tage på en hyttetur om 2 dage. Men Line sagde til til mig at hun ikke kunne, fordi hendes bror kom hjem, og hun havde ikke set ham i langtid. Jeg blev lidt irriteret, men hun kan jo ikke gøre noget ved det.
Istedet for at blive ved med at være skuffet over vi ikke skulle afsted alligevel, besluttede jeg mig for at spørgere alle mine veninder om de ikke ville med. De svarede næsten alle sammen ja, og vi blev enige om at vi gjorde det i weekenden. Det var mega fedt at det var andre der kunne tage med mig. Nu glæder jeg mig bare til at det bliver weekend om 4 dage...
Men jeg er da lidt skuffet over at mine allerbedste veninde Sofie ikke ville med, hun plejer altid at være med til sådan nogle ting, men denne her gang ville hun ikke. Jeg har spurgt hende hvorfor, og det ville hun ikke svare på. Jeg er hendes bedste veninde, så jeg forstår ikke hvorfor hun ikke vil sige det til mig. Måske er hun bange for skove, det var hun nemlig da hun var mindre. Hun har dog sagt hun er kommet over det, men det kan være hun bare ikke vil indrømme det.
Men det kan også være ligemeget, hun må jo selv bestemme hvad hun vil. Nu glæder jeg mig bare til at jeg skal afsted med massere af andre dejlige veninder.
Louise som ikke vil med, siger at der sikkert kommer en eller anden mand og skræmmer os. Hun siger nemlig at skovhuggen ikke gider at have folk sover ude i skoven hvor han hugger. Hun siger det med et smil på læberne, så jeg ved ikke om jeg skal tro på det. Hun siger nemlig også at han vil kigge på os mens vi sover, men man kan se på hende at hun bare laver sjov med os, eller det håber jeg da hun gør..
Sry for stavefejl. - Jeg skriver ikke så tit historier og sådan noget, men håber det er okay det jeg laver.. <3
YOU ARE READING
Er det virkelig nu vi skal dø?
HorrorDenne historie handler om en pige der hedder Sofia. En dag havde Sofia og hendes veninder besluttet at tage på en hyttetur. Da der lige pludselig dukker en underlig person op som de ikke kender, vil de meget gerne hjem igen. Men det er der noget...