Capitolul 4: " Este chiar el"

145 7 0
                                    

Când au intrat pe ușa mi-am dat seama că este chiar el.
-Mamă este chiar el, îi spun eu mamei.
-Ce mult te-ai schimbat, Max, spune mama mirată de înfățișare băiatului cu ochi albaștri.
-Au trecut peste 10 ani doamnă Forbes, îi explică el calm acesteia.
-Ai dreptate dragul meu, vino aici, spune mama și îl trage într-o îmbrățișare că de urs.
-Bună Max, spun eu bâlbâit.
-Bună Cristhine, spune acesta și mă trage într-o îmbrățișare surprinzândumă. Nici nu ai idee ce dor mi-a fost de tine, continuă acesta în îmbunătățire, după ce ai plecat am știut că viața mea va fi mult mai diferită, chiar dacă aveam doar 6 ani am început să devin mult mai retras și aproape am intrat în depresie până când am mers cu părinții mei la un psihiatru unde mi-am revenit, și acum că te-am regăsit nu îmi vine să cred, spune acesta și eu îmi simt umărul că începe să se ude. Nu îmi vine să cred câte a îndurat acest băiat din cauza mea. Mă simt așa vinovată. Să suferi atât la doar 6 ani este foarte mult. Acum mi-am dat seama de ce mi se păreau așa cunoscuți ochii lui.
-Haide în camera mea, îi spun eu în timp ce îi șterg lacrimile, mamă noi vom urca în camera mea.
-Bine scumpo.

Am urcat în camera mea unde am depănat amintiri din 10 ani pierduți unul fără altul.

A/N: Hei dragiilor am postat și ultimul capitol, mai am epilogul și am terminat cartea, știu că nu este foarte mare, dar mie îmi place. Aș fi mai înflorit-o, dar am ideea unei noi cărți pe care am de gând să o fac mult mai mare, și sper să am mai mult succes cu ea. Până va apărea epilogul vă las cu capitolul ăsta. Vă iubesc mult, foarte mult.

Băiatul Cu Ochii Albaştri ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum