Lukey

16 2 0
                                    

Pohled 3.osoby:
Celou hodinu byla Lena nesva.Byla odsunuta na uplne druhe strane nez onen kluk,ktereho se tak bala i kdyz zadny poradny duvod nemela a vubec se nesoustredila na vyklad latky sve tridni ale na svoje zbesile busici srdce a neuklidnitelny dech.Nick byl take cely nesvy,bylo mu divne jak se divka,kterou jeste ani neznal jmenem od nej odstrkovala a snazila se ho naprosto ignorovat.Rozhodl se,ze se na ni po hodine zepta nejakeho kluka,nejakou holku radsi riskovat nechtel.Kdyz zazvonilo,Lena se prudce vymrstila ze zidle,popadla mobil,sluchatka a zmizela na chodbe plne studentu.
***
Nick:
Moc se mi nechtelo vyzvidat ostatni a tak jsem to nechal na potom.Sel jsem na chodbu a prochazel chodbami,kdyz jsem vrazil do jednoho kluka.,,Jeah,sorry kamo nedaval jsem bacha" omluvil jsem se a cekal co z nej vypadne.Ten si me prohlizel od hlavy az k pate a pote se usmal,,Ty musis byt novacek,ze ano?" zeptal se me porad s potutelnym usmevem,jen jsem kyvl.Jeho usmev se jeste vic rozzaril vzal me za zapesti a oddahnul kousek stranou.,,Jsem Luke Blackword,ty?" predstavil se a podal mi ruku.Gesto jsem prijal a take se predstavil ,,Nick Clark,tesi me,ehm do jakeho chodis rocniku?" zeptal jsem se a oprel se o stenu vedle nejake ucebny.,,Jsem v maturitnim rocniku,ale v druhe skupine." ,,aha" odpovedel jsem proste,kdyz v tom jsem zahledl ty zname dlouhe spise cervene vlasy,ktere se mi vrily do pameti.Lucas na me cosi mluvil ale ja byl uneseny jeji krasou na tolik,ze jsem nepostrehl ani slovo.Ona divka se posadila na druhe strane chodby na lavicku,prehodila si pres hlavu kapuci a dala si sluchatka do usi.Oprela se hlavou o stenu a zavrela oci.Vypadala jak kdyby ji kazdy pohyb co udelala bolel a ubiral ji kus sily.Porad jsem ji pozoroval,z tranzu me vytrh az Lukey,ktery mi dal peknou ranu do ramene.,,Jau co blbnes,vis jak to boli" okrikl jsem ho hladil si sve ,,poranene" rameno i kdyz me ve skutecnosti vubec nebolelo.,,No ja jenom,ze na tebe mluvim a na neco se te ptam a ty cumis uplne nekam jinam,co se deje?" zeptal se ale ja porad upiral oci na tu divku.Po chvilce se Luke podival stejnym smerem jako ja a zacal se strasne smat a dloubat do me prstem.Jeho gesto jsem nepochopil ale pripadalo mi jako kdyby prave utekl z psychiatricke lecebny.,,Àaa nekdo se nam zabouch jo" rehtal se u toho jak pakum a znova do me dloubl,,Jestli tohle bude delat porad asi ho uskrtim a zahrabu na zahrade"pomyslim si,ale neodpovidam.,,Ale notak,prece se nebudes zlobit ne? A navic mozna bych vedel neco co by te zajimalo" oznamil mi a ja tedy odrhl oci od nezname a podival se na nej..,,A co by to melo byt?" ,,No teoreticky neco o te holce,predpokladam,ze nic nevis." Na to jsem pouze kyvl.,,No tak vidis,chces to vedet?" ,,Hele kamo,neni to hodne blba otazka?" vratil jsem mu to ale porad jsem se na nej dival,,No ok ok jak si prejes takze: jmenuje se Lena Blackova,je ze stejneho rocniku jako ty.Drive byla usmevava,spolecenska a strasne mila holka,znam ji pres segru byli hodne dobry kamosky.Pak ale zacala chodit s jednim typkem jmenoval se Chris,bylo to asi pred 3 rokama,potom jen vim,ze se rozesli,prej hodne osklive,neco ji prej udelal ale nikdo nevi co.Lena se prestala se vsemi vidat a  nebavila se s nikym,zrusila vsechny kontakty a prestala se usmivat.Chris se potom odstehoval.Po asi 3 mesicich se zacala obevovat s modrinami a skrabanci,nevim kde je bere,ale parkrat jsem videl jak ji spoluzaci podkopli nohy,myslim,ze ji sikanuji,ale kdyz se s ni zacnes bavit a zeptas se ji na to tak ti neodpovi a utece,coz tu teorii celkem potvrzuje.Docela me to mrzi,byla strasne hodna,mila a navic pomahala segre a me taky patkrat poradila.Je i hodne chytra,vyhravala vsechny olympiady,ale to vsechno zmizelo.Ja aji segra by jsme ji pomohli ale ona s nikym nemluvi" odvypravel mi to a na konci se smutne usmal a ja na nej cumel jak na debila.Vzdyt to nemuze byt pravda,jak muzou tak krasnou holku sikanovat?Musim o ni zjistit vic.At se deje co se deje.

Lena:
Pote co jsem se trosku uklidnila jsem sla na ted jiz celkem tichou chodbu,kde jsem si sedla na lavicku a jako vzdy si dala kapuci a sluchatka.Bylo mi tak mizerne,spatne a zle ze se to ani nedalo popsat.Citila jsem se se poslapana,nepotrebna...a ten fakt ze vedle me sedi vazne krasny kluk a ze mam o dalsi starost vic tomu moc nepomahal...zahnala jsem tyhle myslenky do kouta a jen odpocivala.Citila jsem na sobe neci pohled ale nemela jsem silu a ani jsem se nechtela podivat kdo to je.Tak jsem se na to vykaslala a odpocivala...
***
Crrr....,,SAKRA!!!!! Uz zase zvoni...boze...no nic musim do tridy."pomyslela jsem si a rychle,no nebo spis nejrychleji co to slo jsem se zvedla a bezela do tridy.Zapadla jsem do lavice kde jeste porad nesedel ten klucina a nachystala si veci.Zadivala jsem se na zed co byla vedle me a nevnimala okoli tak jak to delam velmi casto...

Ahoj! Tak jsem po nejakem case zpatky...budu rada za vase hvezdicky dekuji:-*ať se libi:-)

PainKde žijí příběhy. Začni objevovat