Z pohladu Megan :
Lezim na posteli a rozmýšľal nad všetkým . Napríklad nad svojim ex alebo nad tým terajsim frajerom . A zrazu pocujem krik , rýchlo som vybehla z izby . Išla som hľadať odkiaľ krik ide a uviedla som svoju malú sestru plakať a jacat . Čo sa ti stalo ? Kim (sestra) vykoktala : J-J-J Justin bieber je v tomto meste ma teraz rok pauzu na maturity! Tebe sibe vies ako si ma vystrasila ?! Okamžite som povedala . Sestra dodala: pôjdes ho so mnou hľadať prosím prosím prosiiiim . Urobila psie oči ale mne sa vôbec nechcelo ísť ved bieber je iba malé rozmaznane decko ktoré si o sebe veľa mysli. Nie nepojdem . povedala som . Ale pôjdes začala som hlas vo dverách ten hlas patril mojej mame . Ale mami prosiiiim . Pozrela som sa na ňu úplne zúfalo . Pôjdes aspoň sa poprechadzas a môžeš ísť aj s Jackom( môj frajer) . Povedala . Keď som chcela niečo dodať tak ma zastavila a povedala : bodka proste ideš bež sa prezliect! Zatvarila som sa urazene a odišla som do izby. Otvorila som satnik a vybrala som si kraťasy a tričko s nápisom starbucks ktoré bolo tesne nad pupkom. Zobrala som si veci do kupelne tam som sa vyzliekla a dala som si rýchlu sprchu. Milovala som pocit keď mi kvapky stekaju po pokozke. Vyšla som zo sprchy uterla som sa až do kým som nebola sucha. Potom som si obmotla uterak okolo tela zobrala som fen a vysusila som si vlasy . Keď boli dokonale suché rýchlo som sa obliekla a namalovala sa . Išla som dole a tam ma čakala sestra. Zobrala som mobil peňaženku a jablko . Obula som si čierne vansy a zobrala som sestru von . Zamkla som a išli sme ho hľadať aj keď sa mi vôbec nechcelo .
Z pohladu justina :
Prechadzal som sa po meste s kamarátmi odfotil sa s pár faninkami a išiel som ďalej nikto ma na moje prekvapenie nefotil. Zrazu som ucitil ako ma niekto tuka po ramene . Áno chlapci veľmi vtipne teraz sa otocim a nikto o tom nebude vedieť. Povedal som sarkasticky . Justin myslím že by si sa mal otočiť . Povedal Ryan s takým uchylnim výrazom na tvary. Otočil som sa a tam stala úplne jebatelna baba . Zapiskal som a zrazu sa mi niečo hodilo okolo krku bolo to dievča ktoré bolo oveľa menej sexy než ta ktorá sa na mna znechutene pozerala. To dievča vykoktalo J-J-justin aaaaaaa! Začala jacat. Potom som ju zo seba zhodil a pozeral som sa na zadok tej druhej. Zrazu išla smerom ku mne ale zastavila pri chazovi . Ahoj .povedala mu. Ahoj kráska ! Chaz zo seba vypustil a na tvary mal retardovany uskrn. Zavrcal som na neho. Ale chaz naschval dodal : ako ti môžem pomôcť zlatko. Zmurkol na ňu pri com sa zacervenala . Volam sa Megan ale volajú ma Meggy. Povedala tak krásne nevinne. Ja som chaz a veľmi veľmi ma teší . Chaz jej zobral ruku a pobozkal. Ja som si povzdychol a v hlave som si pomyslel ma dokonale meno . Potom som neviem čo urobil a pritihol som ju k sebe . Ona ma okamžite odstrcila a išla k chazovi. Pozrel som sa na chaza že nech mi ju nechá. A to malé dievča sa na nás iba pozeralo s otvorenymy ústami.
*dufam že sa páči a že budete citát aj naďalej. Prepacte za chyby. Xoxo Sandra
YOU ARE READING
Hate you , Love you
FanfictionZ nenávisti sa stala láska ako to bude vyvíjať? Dozviete sa v knihe