Prepočte že som dlho nepridala story a mrzí ma to ale nauzaj najprv škola potom mi sekol notebook a nešlo to a bolo neskoro tak teraz tu máte story
Z pohladu Megan:
Vytocila som číslo svojej BFF sme kamosky od škôlky. Ahoky ! Ozvala sa v telefone. Ahoj Sasha pod na párty na Wayle street 28 (vymyslena ulica) Jasne že dojdem a donesiem aj chlast ale musíte na mna počkať so zábavou . Povedala a hneď zlozila. Tak že chlapci...povedala som a hodili nechapave pohľady. Sasha chce aby sme pockali so zábavou tak že žiaden alkohol a ani jeden náznak usmievu. A samozrejme ja som sa začala smiať ako prvá a Twist povedal: Tak že žiadna zábava hej ? A čo ten chlast Twistik nevydrzi lebo aha ako smutne na mna Jack Daniels pozerá . Ja som tak vybuchla do smiechu že som sa skoro udusila. Zrazu zazvonil zvoncek a všetci poker face a ani náznak zábavy. Otvorila som a tam usmiata Sasha s dvomi flasami vodky v ruke a povedala: Saska je tu zábava sa začína !!! Pustila som ju dnu a vzdychla si : Tá mládež a ich prezývka. Všetci sa začali smiať ale ja som nepochopila prečo ale tak smiech je nakazlivy.
Z pohladu Jussa:
Tá Sasha bola sexi ale oproti Meg bola iba ako každá iná. Ani som sa nenazdal a všetci sme boli úplne trosky. V tedy sa zábava začala . Magan a Sasha vyliezli na stôl a začali si vyzliekat tričká. Hodili ich chalanom a začali sa byt ako nwm čo ale vyhral som to tričko. Potom vyšli na stôl chalani a na to som sa nechcel pozerať . Ale baby piskali a jacali. Zobral som Meg za ruku a pritihol som ju k sebe a ona urobila niečo nečakane začala ma bozkavat . Zasepkal som do ucha podme to dokončiť hore . A zmurkol som na ňu . Začala ma ťahať hore schodmi . Ani som sa nespamatal a už sme boli nahý
Z pohladu Megan :
*RÁNO*
Zobudila som sa v neznamom priestore. Zaklipkala som očami ale stále mi to nič nehovorilo pozrela som sa vedľa seba a tam spiaci bieber . Nie ja bieber čo ?!!!? Zobud sa Bieber! Hm ? Povedal . Bieber zobud sa ! Dala som mu facku a on povedal : som hore ! Dobre tak čo sa stalo ?? Opytala som sa . No ako vidím tak sme si vypili a užili . Bieber dala som mu ďalšiu facku. Zlato ukludni sa nič sa nestalo. Povedal a ja som si lahla vedľa neho . Tak ?? Povedala som . No tak trochu sme si vypili potom došla Sasha a mi sme spolu no . Povedal a ja som sa zachvela. Bola som zmätena a justin ma pobozkal na moje prekvapenie mi to nevadilo.
Tak tu máte a prepacte. XoXo Sandra
YOU ARE READING
Hate you , Love you
FanfictionZ nenávisti sa stala láska ako to bude vyvíjať? Dozviete sa v knihe