Z pohladu Megan :

Došla som domov a plnou silou som zabuchla dvere a zakricala som domaaaaa! Mama povedala že ideme v čas že vari obed . Kto my ? Povedala som s nechapavim výrazom . No ved ty a Kim ?! Došla za mnou a Kim nevidela . Mami idem pre ňu hlavne nepanikar . Vytocila som Bieberovo číslo aj keď nerada . Po pár sekundách sa ozval hlas. Halo bieber ? Kto volá ? Opýtal sa . No ja Megan . Povedala som úplne ako keby to bolo jasne . Aha a prečo volas zistila si že som ten pravý ? Opýtal sa a ja som vedela že sa usmieva . Nie iba som si pri tebe nechala sestru . povedala som mu uplne otravene z toho ze sa tak blbo pyta, Aha ja ti ju dam ale chcem nieco za to . povedal uplne kludne . Bieber ty ma nebudes vydierat . uz som ho mala dosť. Ale potom nebude sestra . povedal a ja som vedela ze za chvilku uz vybuchnem . No davaj co odo mna ches ?? uz som to nevydrzala tak som povolila . Chcem aby si prisla na party k chazovi . Aj tak by osm tam isla kkvoli Chazovi tak ze si si dal blbu poziadavku ale uz si povedal. on ostal ticho a ja som sa zacala smiat a pomedzi smiehc som hovorila : a kde si???? velmi dlho mu trvala odpoved asi ho dostalo ze som vyhrala . Tam kde si ju nechala povedal a bolo pocut ako mu sklesol hlas chcela som este nieco poveat ale zlozil . Okamzite som isla na dane miesto.

Z pohladu Justina:

Co vceli ti uleteli Bieber .? opytal sa Twist a bolo vidiet ako sa prihluplo usmieva .

Nie Twist ide o to ze si taky strasny debil . a usmial som sa na neho späť. Uz som uvidel Meg bola krasna ako vzdy . (vzdy je ako ze ten raz :D ) isla k nam a uviela ako smutne sa Twist tvari . Co sa stalo twist? opytala sa a nezne ho pohladkala po tvari . Bieber mi povedal ze som debil . tvaril sa smutne ale bolo vidiet ako zadrzuje smiech . No bieber toto sa patri robit zle malym detom ?? povedala s sirokym usmevom a isla k Twistovi a dala mu pusu na lice . Zrazu sa zacal smiat . Aha Meg ako Bieber zavidi . povedal ryan . Ja nezavidim ! skrikol som . Tak ja už idem . Povedala Megan a bolo počuť sklamanie . Chce aby som žiaril alebo čo ?! Tak večer chalani .

Z pohladu Megan (ja viem zas):

Došla som domov aj so sestrou a mama hneď prišla k dveram a začala ju obijmat pusinkovat atd. K tomu hovorila niečo ako zlatko si v poriadku nič sa ti nestalo ?? Chod hore miláčik , ty Megan s tebou sa potrebujeme porozprávať . Mama už pri tomto zvaznela. Išla som si sadnúť na gauc k otcovi . Po chvíľke prišla mama . Tak o com ste sa chceli rozprávať? Opytala som sa úplne že ma to nezaujíma ale nauzaj ma to zaujalo . Bolo od teba veľmi nezodpovedné nechať tam sestru . Otec prehovoril . A preto ...máš domáce väzenie na týždeň . Povedali naraz rovnakým tonom . Čo domáce väzenie za čo ved sm pre ňu išla !!! Povedala som a úplne som bola nahnevana ako mám ísť na párty ?! Áno ale zabudla si ju . Povedala mama veľmi ale veľmi prísne . Ostala tam s ..... Mama ma zakrykla keď som chcela odpovedať máš väzenie a basta ! Najhoršie letné prázdniny ďakujem mami a tati a sestra . Zakricala som na cely dom . Potom som sa zamkla v izbe a išla do sprchy . Zapla som si horucu vodu s nechala ju po sebe stekat. Potom som si umyla telo vlasy a vyšla som ususila som sa vyfenovala vlasy a obmotals uterak okolo tela .

Lahla som si tak na posteľ a odomkla mobil mala som jednu správu :

Od-Decka- Už sa na teba teším večer -J

Pre- Decko- ja na teba nie ! -___-

Možno som na neho zlá ale nemám rada ľudí čo sa mi strkaju do zadku . Pozrela som na hodinky a bolo 19:15. Lenivo som vstala z postele a otvorila skrinu . Pozerala som čo sa hodí . Nakoniec som si vybrala podprsenku s ostnami a kraťasy s vysokým pásom. Vlád som si nechala rozpustene. Dala som si veľmi jemnny make up . Išla som dole schodmi a po ceste dole ma napadlo : oh do riti ja mám domáce väzenie . Okamžite som sa otočila . Išla som späť do izby keď že som mala skoro všetky topánky dole tak som chcela ísť bosa a zrazu som si spomenula že tu hore mám staré čierne converse. Tak som si ich obula a išla som cez okno vyskočila som z okna a bezala na adresu ktorá bola na papaiery.

Z pohladu Justina :

Už tu boli všetci : Ryan , Twist , Chaz a chýbala osoba na ktorej mi najviac záleží Megan . Pozrel som na hodinky a bolo 20:26 bál som sa že nepríde a zrazu zazvonil zvoncek bezal som otvoriť a tam stala nádherný Megan. Mala v ruke dvoch jackou danielsov. Prišiel ku mne aj Twist a povedal : Hej Megan bieber ti cumi na zadok . Ja som sa začal smiať . Ale bola to pravda . Potom tam prišiel Chaz a povedal : Megan zavolaj nejakú svoju jednu kamaratku . Vybrala mobil a dala niekoho vytacat

Prepočte že tak neskoro Pridavam ale skôr som nemohla a ak sa Vám bude páčiť prosím nechajte vote alebo koment :) xoxo Sandra <3 ILY .

Hate you , Love youWhere stories live. Discover now