Our Love Story is not a Happy Ending...

679 92 8
                                    

Sequel of Diary about 'Ge'... Hope you all enjoy it...

Starts...

~~~~~~~~~~~~~

"Mr.Wu Yifan ကြ်န္ေတာ္က Qingdao မဂၢဇင္းတိုက္က သတင္းေထာက္ Huang Zi Tao ပါ... ကြ်န္ေတာ္ ခင္ဗ်ားကို အင္တာဗ်ဳးခ်င္လို႔ အခ်ိန္ေလး နည္းနည္းေလာက္ရမလားမသိ..."

အေပ်ာ္စီး ဇိမ္ခံသေဘာၤေပၚတြင္ျပဳလုပ္သည့္ ယခုကြ်န္ေတာ္ေရာက္ေနသည့္ ရုပ္ရွင္ မိတ္ဆက္ပြဲသည္ စာနယ္ဇင္းႏွင့္ သတင္းေလာကမွ သီးသန္႔လူအနည္းငယ္ကိုသာ ကန္႔သတ္ဖိတ္ၾကား ထားသည့္ ပြဲတစ္ခုျဖစ္သည္...

ကံေကာင္းသည္က ထိုပြဲတြင္တက္ေရာက္ဖို႔ ကြ်န္ေတာ့္ အစ္ကြဲ ၀မ္းကြဲ Zhang Yixing က ဖိတ္စာေပးလာသည္... ေနာက္ထပ္ကံေကာင္းသည္တစ္ခုက ပြဲလမ္းသဘင္မ်ားကို တက္ေရာက္ ခဲသည့္ Wu Yifan ကို မ်က္၀ါးထင္ထင္ ေတြ႔လိုက္ရျခင္းပင္...

နားတြင္တပ္ထားသည့္ နားၾကပ္ကို ဆတ္ကနဲဆြဲျဖဳတ္ကာ လွည့္ၾကည့္ လာသည့္ Wu Yifan သည္ ကြ်န္ေတာ့္ေၾကာင့္ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္သြားပံုေပၚသည္... သို႔ေသာ္ ကြ်န္ေတာ့္ကုိ သူျမင္သြားခ်ိန္တြင္မူ သူ႔မ်က္လုံးေတြက လက္ကနဲ ျဖစ္သြားရာမွ ျပန္လည္တည္ၿငိမ္သြားရင္း ကြ်န္ေတာ့္ကို ေခါင္းတစ္ခ်က္ဆတ္ျပသည္...

အိုး... အင္တာဗ်ဳးေတြ သိပ္ေျဖေလ့မရွိတဲ့ Wu Yifan ကို ကြ်န္ေတာ္ ဗ်ဳးရေတာ့မယ္... ဘယ္ေလာက္ကံေကာင္းလုိက္တဲ့ ကြ်န္ေတာ္ပါလိမ့္ေနာ္...

"ကြ်န္ေတာ္ စေမးလို႔ရၿပီလား Mr.Wu..."

အိပ္ေဆာင္အေသးစား ေဘာပင္recorder ေလးကိုအသင့္ျပင္ရင္း ကြ်န္ေတာ္ စကားစ လိုက္ခ်ိန္မွာပင္ သူက ကြ်န္ေတာ့္ကို ၾကည့္ေနရာမွ ပင္လယ္ႀကီးဆီသုိ႔ အၾကည့္ လႊဲလိုက္သည္...

"လူေတြက ေပ်ာ္ရႊင္စရာ အဆံုးသတ္ေတြကိုပဲ ဘာေၾကာင့္လုိခ်င္ၾကတယ္ ထင္လဲ... Zi Tao..."

ကြ်န္ေတာ့္ ေမးခြန္းႏွင့္မသက္ဆိုင္ေသာ စကားတစ္ခြန္းက သူ႔ဆီမွ ထူးဆန္းစြာ ထြက္၍လာသည္... ကြ်န္ေတာ့္ နာမည္ကို ေစာနကေလးတင္ မိတ္ဆက္ခဲ့သည္ ျဖစ္ေသာ္လည္း နားၾကပ္တပ္ထားသည့္ သူက သဲကြဲစြာ မွတ္မိေနခဲ့သည္လား... ZiTao ဟု တရင္းတႏွီး ေခၚလိုက္သည့္ သူ႔အသံကို ဘာေၾကာင့္မ်ား ကြ်န္ေတာ္ရင္းႏွီးေနသလိုမ်ိဳး ခံစားရပါလိမ့္...

OUR LOVE STORY IS NOT A HAPPY ENDINGWhere stories live. Discover now