1 dio
Zvala se Jessy .Duga crna kosa, zamrsena. Plameno crne oci sa vatrenim pogledom.. Prelijep dug vrat se isticao. Jako se primijecivao duboki oziljak na vratu, koji je zaradila jos od djetinjstva.
Voljele je zivotinje, ljude. Pomagala je svima, svi su je voljeli, osim...
Bio je petak, bila sam prva smjena. Taj dan sam kasno ustala. Nisam bila bas naspavana, ali kroz poluotvorene oci ipak sam mogla primijetiti jako veliku zbrku u hotelu. Ljudi su trcali na sve strane, sudarali se, niko nije obracao paznju na drugog, kao da ih je nesto progonilo.. Samuel mi je kroz uplakene oci poceo objasnjavati odkud ovolika frka. Jedino sto sam ja cula bilo je "Jessy je mrtva"
Ta recenica mi je odzvanjala u glavi cijelo vrijeme.. samo sam pustila koju suzu i odmah otrcala doma.
Ne znate vi kako je to kada vam najbolja prijateljica umre. Kada shvatis da je vise nema medju zivim.. Spoznaja da vise nema osobe s kojom si dijelila sve tajne, ljubavne savjete.. je unistavajuca.Kada shvatis da vise nema osobe s kojom si se skrivala u magacin i jela zalihe cokolade, koje je kuhar poslije trazio.
Ukratko.. to je bilo previse bolno za mene.
I onda su oni dosli na red. Optuzili su me za ubistvo. na mene su svalili zlocin koji nisam pocinila. Prokleta obitelj Styles.. Osvetiti cu vam se.. osvetiti su smrt svoje prijateljice i uzaludne godine provedene u ćuzi.
Grozan miris se sirio zatvorom. Pa to je ipak zatvor, a ne havaji.
Nisam ga zamisljala ovako. Mislila sam da je to mjesto puno kriminalaca (sto je logicno) koji se spremaju da te ubiju. heh, priznajem puno gledam filmove.
Ali uopste nije tako, potpuna suprotnost od onoga sto sam ja mislila. Znam da je suludo, ali vise bi voljela da je tako, ionako umirem od dosade. Po cijele dane bi citala bezvezne knjige koje bi mi Ross donio. Oh, moj prijatelj Ross. Nisam vam ga spomenula. Znamo se od djetinjstva. Iako on gaji nesto vise prema meni od prijateljstva, ja ga ipak samo gledam kao prijatelja, nista vise.
Jako je drag, bio je shrvan kada su me strpalu zatvor, iako je nekada jebeno dosadan ipak ga volim.
Jos nisam nasla onog pravog, pihh. I ne planiram, svi su muskarci isti, bezobrazni, egocentricni idioti. Vjerujte mi, znam po iskustvu.
Bila sam 2 razred srednje sk. Zvao se Logan. Mnogo sam ga voljela. Iako su mi prijateljice govorile da ga ostavim, mogao bi me ubrzo povrijediti, jer je on jedan umisljenko, nisam ih slusala, NAZALOST. Jednog dana tokom velikog odmora primila sam poruku, od Logana. Pisalo je:"Perrie, am, ti si super cura i sve naj,ali.. ja sam se zaljubio u Arianu iz 2 b i ostavljam te."
Heh, moj odgovor je bio samo "ok". Tako hladnokrvno, bezosjecajno, jadno, jednostavno.. Ne mogu vam lagati, tesko mi je palo. Nakon svega sto smo prosli...mah nema veze.
Nisam odmah rekla prijateljicama. Govorile bi"rekle smo ti i slicne gluposti. Od kojih bi se ja iznervirala i dovela do ludila. Ali poslije sam im rekla(nije proslo lose).
ETO, GOTOV 1 DIO, NADAM SE DA VAM SE SVIDIO (KAKO KOME) :d
YOU ARE READING
REVENGE
FanfictionOsveta, osveta je sve što je drži još uvijek u životu. Ali šta ako se zaljubiš.. u pogrešnu osobu. Da li će Perrie odabrati Harolda, ljubav svog života ili će ipak nastaviti sa svojom misijom, i osvetiti svoju prijateljicu. Saznate ćete uz ovu uzbud...