#Rozdział pierwszy

117 13 8
                                    

7.00 muszę się zbierać do piekła zwanego szkołą.  Wstałam z łóżka , wyciągnęłam pierwsze lepsze ubrania i poszłam do łazienki . Wykonałam poranne czynności i gotowa z plecakiem zeszłam na dół , gdzie czekało na mnie śniadanie . Usiadłam  przy stole i zauważyłam na blacie małą, białą, leżącą karteczkę.  Podniosłam się z krzesła i zaczęłam ją czytać.
Droga Alex przykro mi że nie mogliśmy się rano widzieć ale niestety praca i te sprawy , nie czekaj na nas z kolacją.
Pa kochamy cię !
                                                  Mama i tata ❤

Super kolejny dzień kiedy jestem sama już zdążyłam do tego przywyknąć . Zjadłam szybko śniadanie i poszłam ubrać buty i kurtkę . Po 30 min byłam w szkole , oczywiście wszystkie wzroki na mnie . Co ja im takiego zrobiłam ?! . Nie mam nawet z kim porozmawiać , miałam przyjaciółkę ale wyjechała do USA. Na szczęście nie musiałam długo czuć się niezręcznie bo zadzwonił dzwonek na lekcje . Uczę się w miarę dobrze nie jestem jakimś tam kujonem ale lubię czytać książki . Zaczęła się lekcja była nią geografia .
-dzień dobry - przywitał się profesor
- dzień dobry - odpowiedziała cała klasa
- usiądzcie , może kogoś przepytamy ?
- nie...-zaczęli wszyscy błagać a ja siedziałam cicho jak mysz czyli tak jak codziennie .
- no dobrze nie będę was pytał ale macie się nauczyć na kartkówkę , która będzie na następnej naszej lekcji .
- dobrze
I tak zleciała mi cała lekcja , nie odzywając się ani słowem gdy tylko zadzwonił dzwonek udałam się do biblioteki .
- a kogo my tu mamy ? - zapytała ironicznie Marianna .
Marianna to jedna z tych osób , które mnie poniżają .
Nie odezwałam się i chciałam iść dalej ale zostałam szarpnięta przez jej koleżankę .
- co się nie odzywasz ? , myślisz że jesteś fajna? To się mylisz ! - wykrzyczała mi to prosto w twarz a mi napłynęły do oczu łzy i zaczęły spływać jedna po drugiej .
- ojej mała dzidzia płacze - popchnęła mnie na krzesła i się przewróciłam rozbijając głowę.

Witam właśnie powstał pierwszy rozdział co o nim sądzicie ? Piszcie w komentarzach do następnego ❤

~Nie pozwól mi odejść~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz