Végre, újra Szöul utcáin sétálok. Hiányzott. 10 éves voltam mikor elköltöztünk a szüleimmel. Minden vágyam volt vissza térni, több ok miatt is. A legfőbb ok, Kim Tae Hyung.
Életem első suliban töltőt napja szörnyű volt. Mindenki csúfolt. Vagy a súlyom miatt vagy pedig a kinézetem miatt. Igen, azóta jobban figyelek mit eszek és a kinézetemre. A többi nap is így telt. Egyetlen egy boldogságom volt, Taehyung. Mindig megvédett és szeretet, a kinézetem ellenére. Ő adót valamennyi örömöt a szomorú életembe. Áldom azt a napot mikor először találkoztunk.
Szüleim miatt megkellet szakítanom vele a kapcsolatot mivel elköltöztünk. Utáltam azt a napot. Akkor megígértem neki, hogy bármi történjen vissza jövök. Én megtettem.
Vissza érve lakásomba lepakoltam a bevásárlást és indultam is a szobámba. Át öltöztem egy lengébb öltözetbe. Mivel egyedül élek ezért készítettem egy, egy személyes vacsorát. Miután megettem, letusoltam és vissza mentem a szobába. Ledőltem pihe-puha ágyikómba és gondolkodtam. Vajon emlékszik-e rám? Ha igen, gondol rám néha? Ezek a kérdések kavarogtak fejembe, aztán elnyomott az ágy.
Másnap reggel telefonom csörgésére ébredtem. Feltápászkodtam és fel vettem.
- Jó reggelt kívánok! Mr. Lee Mino vagyok. Az állással kapcsolatban hívom, mivel felvettük. Holnap kezdhet is! - mondta az új főnököm.
- Rendben, köszönöm. Viszhall! - köszöntem el tőle.
Nagyon boldog vagyok, hogy fel vettek. Már vagy 1 hete jelentkeztem erre az állásra. Valami Bangtan Boys fiúbanda, inasa leszek. Ezt úgy kell elképzelni, hogy én takarítók és a fiúk óhaját teljesítem. Ja, és velük kell laknom. Őszintén nem ismerem ezt a bandát,de inkább nem nézek utánuk. Majd holnap úgy is megismerem őket.
A nap többi részét ruháim és más dolgaim bepakolásával folytattam. Mégis csak oda költözök. A házat a biztonság kedvéért megtartom. Miután, úgy éreztem végeztem a bepakolással a fürdőbe igyekeztem. Megmostam hajam és letusoltam. Ezek után el is aludtam.
Reggel ébresztőm hangjára keltem. Megnéztem az időt és 7:25-öt mutatott. Még van másfél órám oda érni. Lassan lecsoszogtam a reggeli ébresztőmért. Miután meg ittam a forró kávémat, a fürdőbe siettem. Kezdtem valamit a hajammal és egy kis sminket felraktam orcámra. Át néztem mindent, hogy beraktam-e és indultam is az új lakásomhoz. Még tegnap átküldték a címet, szóval már csak oda kell találnom.
Már a ház ajtaja előtt álltam. Még egyszer megnéztem a címet, hogy biztos jó helyre jöttem-e. Igen, ez az. Nagy levegőt vettem,majd kopogtattam. Pár perc múlva egy magas mogyoró barna hajú srác nyitott ajtót. Az arcát még nem láttam. Mikor teljes nagyságban előttem állt tudtam, hogy Ő az.
- Lee Su Min...- suttogta maga elé tátott szájjal.
YOU ARE READING
Szeretlek, hallasz? - taehyung ff. ( szünetel)
FanfictionLee Su Min 10 évvel később vissza költözik szülővárosába, Szöulba. Vajon megtalálja kiskori szerelmét? Vagy Kim Taehyung teljesen megfeledkezett a lányról? És mi történik akkor ha együtt kell lakniuk? Az emlékek elő tőrnek?