- De én...
- Tae, nem meg mondtam, hogy hagyd Őt békén?! - jött be kopogás nélkül Jimin. - Légyszíves menj ki! - mondta érzelemmentes arccal.
- De... - sóhajtott egy nagyot majd ki ment.
- Jól vagy? Mit csinált veled? - kérdezte aggodalommal az arcán Jimin.
- Semmi bajom. Csak bejött beszélgetni. Nem történt semmi. -mondtam halkan.
Őszintén? Kíváncsi lettem volna a Taehyung magyarázkodásra, de valahogy úgy éreztem jobb ha nem tudom.
- Akkor jó! Ha nem gond akkor én most megyek Hobi hyunggal gyakorolni. Majd este találkozunk! - rám mosolygott majd kiment.
Leindultam a nappaliba a többi taghoz.
- Su Min, egyébként mikor kezded a munkád? - kérdezte Rap Monster.
- Hát, igazából már most is kérhettek tőlem bármit. Ma óta kezdődik. - mosolyogtam rájuk.
- Értem. Hát akkor nekünk most mennünk kell. Kérlek, takarítsd ki a házat. Tae itt marad veled mert neki pihennie kell. Majd eset fele jövünk! - mondta majd elmentek.
De jó. Pont vele kell maradnom?
Mikor mindannyian elmentek, neki álltam a konyha takarításának. V tekintete égette testem de nem foglalkoztam vele.
Mikor már az egész alsó szintet kitakarítottam, az emeletre siettem. Tae azóta fel szívódott. Gondolom a szobájába van. Nem is baj.
Már majdnem kész voltam az egész házzal, csak Kim Taehyung szobája maradt. Erőt véve magamon lenyomtam kilincset és beléptem. V ott feküdt az ágyán és aludt. Aranyos volt.
Halkan elkezdetem pakolászni. Sajnos vagy nem sajnos a porszívózás is beletartozik a takarításba, ezért, elkezdtem használni a gépet. Tae nem ébredt fel rá, ami számomra fura volt, mivel mikor kicsik voltunk még az is felkeltette ha lélegeztél. Mikor végeztem a szobában, ki felé tartottam mikor megfogta csuklóm.
- Elmondhatnám miért van ez mind? - kérdezte.
- Tae nem vagyok rá kíváncsi. Ez a te életed. Azt kezdesz vele amit csak akarsz! - mondtam.
- De én téged akarlak!
Miután kimondta megcsókolt. Nem viszonoztam a csókját hisz lefagytam. Nem tudtam mit tenni. Egy erős fogást éreztem karomon aki elrántott V elől. Meg ütött...
ESTÁS LEYENDO
Szeretlek, hallasz? - taehyung ff. ( szünetel)
FanficLee Su Min 10 évvel később vissza költözik szülővárosába, Szöulba. Vajon megtalálja kiskori szerelmét? Vagy Kim Taehyung teljesen megfeledkezett a lányról? És mi történik akkor ha együtt kell lakniuk? Az emlékek elő tőrnek?