6.rész - Jó ötlet volt?!

341 29 2
                                    

Sajnos én még mindig szeretem Kim Taehyungot...

Már 1 hét eltelt a történtek óta. Taehyung kerül. Sajnos bele kell törődnöm ebbe,elvesztettem Őt.

A fiúkkal sokkal jobban kijövök mióta itt vagyok. Főleg Jiminnel. A hétvégére azt terveztük, hogy elmegyünk 2 napra kirándulni, de, hogy hova azt még nem tudjuk.

- Na, srácok... -nézett körbe Jin. - Hova menjünk holnap?

- Sátrazzunk! - ötletelt Hobi.

Mindenki bólintott rajtam és Monica-n kivül. 

- Én biztos, hogy nem megyek sátrazni! - duzzogott Monica.

- Aish, akkor mit szeretnél csinálni? - kérdezte Jungkook.

- Ö...Mindent nekem kell kitalálni? - kérdezte szem forgatva.

- Na jó, szóval ki akar sátrazni? - kérdezősködött Namjoon.

Végül én is feltettem a kezem. Megegyeztünk, hogy holnap a közeli erdőhöz megyünk. Ezek után mindenki szétszéledett. Fel indultam a szobámba, majd levetettem magam az ágyamra. El gondolkodtam mit pakoljak be, majd úgy is tettem. Vissza dőltem ágyikómra és elnyomott az ágy.


Másnap reggel Jungkook fejére ébredtem. Ijedtemben felsikítottam, így Kook felfogta a szám.

- Hé hé, ne sikíts máár! - mondta. - Végre már, hogy felkeltél. Téged még egy atombombával sem lehetne felkelteni! -nevetett.

- Mióta keltegetsz? - kérdeztem Őt.

- Már vagy 20 perce... - vakarta meg tarkóját. -Na de fél óra és indulunk! - mondta majd kiment.

Nem tétováztam, ezért el is indultam a fürdőbe készülődni. Szerencsémre senki nem volt bent. Először hideg vízzel megmostam arcom majd gyors smink. Vissza mentem szobámba és átöltöztem. Viszonylag hamar elkészülődtem ezért átnéztem mindent elpakoltam-e. Mikor már biztos voltam mindenbe, leindultam a földszintre a többiekhez.

- Indulunk! - kiabálta Yoongi. 

Beszálltunk a kocsiba. Én Jimin és Jungkook között ültem. Így legalább nem láttom V-t. Az úton nem nagyon történt semmi. Egyszer csak megálltunk majd Jin hátra fordult. 

- Itt is vagyunk.

Mindenki kiszállt a kocsiból és mint a gyerekek rohanni kezdetek. Jin és én kiszedtük a csomagokat a csomagtartóból, majd lepakoltunk őket. 

- Fiúk, lányok! Tervezzük meg ki-kivel lesz egy sátorban! - jelentette ki Jin.

- Én Su Min Noona-val akarok lenni! - mondta Kook.

- Oké ki akar még Su Min-nal lenni? - kérdezte Namjoon.

- Én is! - mondta Jimin. 

- Rendben, ezt megbeszéltük.

A továbbiakban, a többi sátortársakat beszéltük meg. Örültem, hogy ChimChim És Kookie-val kell lennem. Ők a legjobb barátaim.


A sátorban lepakoltam cuccaimat, majd Jimin-re néztem.

- Jimin, elmegyek sétálni, oké? - mosolyogtam rá.

- Ilyen sötétben? Veled megyek! - lepődött meg.

- Most egyedül szeretnék lenni. - simítottam meg karját. - Nem lesz bajom! - mondtam majd kimentem a sátorból.

Tényleg nagyon sötét volt, de nem érdekelt. Muszáj egy kis friss levegő. 

Már egy ideje sétálok, mikor egy faágy reccsenését hallom meg mögülem. Megfordultam, de nem láttam az arcát. 

- Su Min.. - mondta az ismeretlen mély hangon.


Szeretlek, hallasz? - taehyung ff.  ( szünetel)Where stories live. Discover now