3.Bölüm : Bil Bakalım Ben Kimim?

90 6 2
                                    

Ne? Şaka yapıyor olmalısın.Bunu yapamazsın."

"Hayır,yapacağım."

"Bak pişman olacaksın ve o kullanılmış olacak."

"Bunu yapmak zorundayım.Aras'tan kurtulmalıyım.Başka çarem yok."

"Dünya,ne olursa olsun yanında olacağım."

"Sağol." diyip yatağıma uzandım ve Rüya'ya arkamı dönüp uyudum.Uyandığımda güneş, gözümü kamaştırmıştı.Hava gayet sıcak ve güzeldi.Kuşların cıvıltısını duyabiliyordum.Rüya'nın annesi'nin sesi bunu bozmaya yetti.

"Kahvaltı hazır kızlar."

"Tamam." diyip mutfağa gittik.Kısa bir kahvaltıdan sonra üstümü giyinmeye gittim.Altıma dar siyah bir pantolon,üstüne straplez beyaz bir bluz onun üstüne siyah deri bir ceket giydim.Saçımı ise maşa yapmıştım.Makyaj olarak ise eyeliner ve kırmızı bir ruj sürdüm.Çantamı aldım."Ben çıkıyorum, bir saate kadar gelirim." deyip çıktım.Hafta sonu olduğu için rahattım.Yolda yürürken dün Rüya ile konuştuklarımızı düşünüyordum.Aras'ın gerçekten kim olduğunu söylememiştim ama ondan kurtulmam gerektiğini biliyordu.Ve bunun için Rüzgar'a ihtiyacım vardı.Hem intikamım hem Aras'tan kurtulma planım hem normal hayatım.Hepsiyle uğraşmak çok zor olacaktı.Ama kendimi hiç hissetmediğim kadar güçlü hissediyordum.Kafeye vardığımda camdan içeri baktım.Rüzgar oradaydı.İçeri girdim.Beni hemen fark etti.

"Selam."dedi.En azından beni gördüğüne mutlu olduğunu hissetmiştim.

"Selam."

"Ne istersin?"

"Aslında bir şey içmek için gelmedim.Öylesine,konuşmak için."

Yüzünde kocaman bir gülümseme belirdi.Gülüşü çok tatlı olmasının yanında benim de gülümsememe neden oldu.

"Imm, peki.Ne hakkında?"

"Öylesine dedim ya."

"O zaman bir dakika Arda'dan beni yarım saat idare etmesini söyleyeceğim.Beni bekle."

"Tamam." dedim.

O gelene kadar kafeyi inceledim.Bugüne kadar sadece iki kere gelmiştim.Bir kafeye göre gayet büyüktü.Yeterince müşterisi de vardı.

"Hadi otur.Beni idare edecek."

Centilmen bir şekilde sandalyemi oturmam için çekti.Sonra kendi oturdu.

"İşine engel olduğum için üzgünüm."

"Yoo,engel falan olmadın.Sonuçta sen de müşterim sayılırsın.Müşterilerim benim için değerlidir."

"Teşekkürler.Çok naziksin."Gerçekten de çok nazikti.Aras'tan tamamen farklıydı.

"Şeyyy,Dünya.Yanlış anlamazsan sana bir şey soracağım."

"Evet,tabii sor."

"Aras'la gerçekten aranda bir şey yok değil mi?"

"Tabiki yok o egoistle ne işim olur? Sadece eski bir tanıdık o kadar.Ne oldu,neden sordun?"

"Ben pazar günü boşum da.Belki beraber bir şeyler yapabiliriz.Yani eğer erkek arkadaşın olsaydı,yanlış anlayabilirdi diye sordum."

"Evet olabilir aslında ben de pazar boşum.Ne yapmak mesela?"

"Imm,film sever misin?"

"Evet,kesinlikle.Film,kitap,müzik benden sorulur.O derece."İkimiz de güldük.

"Biliyor musun? Ben de çok severim.Sırf bunlarla ilgili konuşabileceğim bir arkadaşım olsun istemişimdir.Ama çevremde pek seven arkadaşım yok."

HER ŞEYİ BİLİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin