BZDNTC-1.Bölüm-

25 1 1
                                    


Son kez dönüp baktım arkama.Odama geçmişimin rutubetli yüzüne son bir defa dönüp baktım.Ne kadar acı versede bu bana, gitmek zorundaydım.Annemin anısını, onu yaşadığım yeri ardıma bakmadan terk etmeliyim belkide ama olmuyordu.Son kez diyordum ama gene dönüp bir daha bakıyordum ve bu bana zaman kaybettiriyodu.Yere koyduğum sırt çantamı alıp tek koluma astım.Geri geri yavaş ve temkinli bir şekilde dış kapıyı kapattım.İki üç adım geri geri gittim ve önüme döndüğüm an  üvey ağbeyimi karşımda görmem beni ürküttü.
"Nereye küçük sıçan?"
Dehşet içinde etrafıma bakındım bir kaçış yolu olmalıydı burada.
"Boşuna etrafa bakma kaçamayacaksın elime düştün bir kere sen."
Hızlı olmalıydım... Tabi ya .Üzerime atıldığı an arka bahçeye doğru koştum tüm gücümü ortaya koyarak.
Canını kurtarmaya çalışan yavru bir ceylan misaliydim bu gece.Arka bahçeye ulaşınca demir parmaklıklardan atlayıp yola attım kendimi.Sadullah yaklaşmak üzereydi bi yandan beni kovalıyor bi yandan da bana bağırıyordu.Artık tüm mahalle sokağa çıkmıştı.Ee bu sese bende çıkardım.
"O****u gel lan buraya...Hooop kime diyom lan p*ç..."
Caddeye kadar kovalamaca oynadık.Fakat caddeye gelince ayağımın taşa takılmasıyla yere düştüm.Kalbim yerinden çıkıcak gibiydi sesini net bir şekilde duyuyordum. Sadullahın eli kemerine gitti ve tek hamle de belinde ki kemeri çıkardı.İğrenç dişleriyle bana iğrenç bir gülümseme yolladı.O an midem bulanmaya  kalbim boğazımda atmaya başladı.Bu gülümsemeyi nerde olsa tanırım.Beni öldüresiye dövmeden önceki sırıtışıydı.Kemeri iki veya üç defa şaklattıktan sonra hiç vakit kaybetmeden sırtıma indirdi.
Elimi kafama siper edip yerde cenin pozisyonu aldım. Ard arda dört defa kemerle vurduktan sonra saçımdan
tutup ayağı kaldırdı.
"Yapma lütfen.Yardım edin!Birisi yardım etsin.Kurtarın beni yalvarırım!"
Bir ümit etrafımdaki insanlara baktım.Hiçbiri yardım etmiyor aksine bizi izliyorlardı. İçlerinden yaşlı bir adam çıkıp beni Sadullahın elinden kurtarmaya çalıştı.
"Bırak oğlum yazıktır günahtır.Şu kızın haline bak."
Sadullah sinirle yaşlı adamı yere itip düşmesini sağladı birkaç kişi gelip yaşlı adamı yerden kaldırıp kenara çekti.
"Karışan olursa s****m belasını demiş oluyum.Anlaşıldımı lan!"
Kimseden ses soluk çıkmayınca güzel anlamında birşeyler mırıldanıp bana döndü.Artık hiç umudum kalmamıştı.Kesin bugün burdan ölüm çıkacaktı.
"Sana gelince küçük sıçan artık kapana kısıldın kaçacak yerin yok ee yardım edinin de yok."
Gülen yüzü bi anda sertleşip yüzüme yumruk attı.Ben kanlar içinde yere düşünce yine üzerime atlayıp yakalarımdan kaldırdı.
"Yapma artık dur.Ne istiyorsunuz benden?Bırak gidiyim yeni bi hayata başlayım okuluma devam ediyim okulum bitip elime mesleğimi alınca sana parada yollarım yeterki bırak"

"O kadar kolay değil küçük sıçan o kadar kolay değil!"
Öfkeyle ve sinirle bir kez daha vurmak için elini kaldırdığında bir el Sadullahın bileğini kavradı.
"Kızı bırak bilader yoksa ebeni ters domaltıp s****m anladınmı beni?"
Sadullah beni fırlatınca dengemi sağlayamayıp yere düşmem bir oldu.
Kafamda bir sızı hissettim ardından sıcak bir sıvı başımın altından kayıp gitti.En son hatırladığım başımdaki bağrışlar ve siren sesleri oldu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 21, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Buzdan TaçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin