Jeg går rundt ned i centeret. Sarah vil ikke med. Så jeg går bare alene. Det er lidt skrammede, at gå her i Los Angeles alene. Der er mange ting at kigge på. Tøj, makeup, alt muligt. Jeg går bare sådan rund. Mange mennesker går rundt på gangen. De er alle forskellige. Det er en ting, som jeg rigtig godt kan lide ved at bare gå rundt sådan. Kigge på hvor forskellige mennesker er. Deres være måde. Deres udsende. Deres måde at tale på. Det er simpelhen noget specialet. Uden jeg tænker over det, går jeg ind i en. Jeg kigger op for, at se hvem det er jeg er gået ind i.
Det er bare løgn. Jeg er lige stødt ind i Jack Johnson! "Det må du undskylde" siger jeg. Jeg ved ikke, hvad jeg skal gør? Hvad skal jeg sige? Hej du er Jack Johnson ik? Nej det duer ikke. Han kigger på mig. Jeg smiler et lille forsigtigt smil. Han smiler til mig. "Det okay" siger han. Jeg går videre. Tænk, jeg lige har mødt Jack Johnson. Det må være en drøm. Jeg kan slet ikke fatte, at det lige er sket. "Hey vent" Bliver der råbt. Det er ikke til mig, heldigvis. En tager fat i min arm, eller jo det er det vist. Jeg vender mig om og ser Jack Johnson lige foran mig. Okay Thea tag det roligt. "Ja" siger jeg som det eneste. "Du tabte din mobil" siger han. "Tak" siger jeg. Jeg går derfra med en følelse, jeg virkelig godt kan lide. Jeg har lige mødt mit idol.
Jeg går hen mod hotellet. Jeg går igen ind i en. "Det må du undskylde" siger jeg hurtigt. Jeg kigger op. Nej det kan ikke passe. Cameron Dallas! "Kig dig lige for... Undskyld, jeg mener, det er okay" siger han. Jeg nikker og går forbi ham. "Vent" siger han. Jeg stopper op, og vender mig om mod ham. Han kommer hen mod mig. "Undskyld, jeg fik aldrig dit navn" siger han. Cameron Dallas har lige spurgt om mit navn!? "Jeg hedder Thea" siger jeg. "Hej Thea. Jeg er Cam eller Cameron, men mine venner kalder mig Cam" siger Cameron. Jeg nikker og smiler. Hvad skal jeg ellers gør? "Hvad laver en, som dig her alene?" Spørger Cameron. "Skal til at gå tilbage til hotellet, som jeg bor på" svare jeg. Cameron kommer tættere på mig. "Cam" bliver der sagt. Vi vender os og ser Jack og Jack. Det her er pinlig. Cameron går hen til dem, imens han gør det, gå jeg væk. Det her skal jeg ikke nyde noget af. Jeg går stille, så de ikke hører mig. Jeg når hen til døren, da Cameron kalder på mig. Nej. Det her sker bare ikke. Jeg vender mig mod ham. "Ja" siger jeg nervøse. "Hey er det ikke hende, som du gik ind i og tabte sin telefon" siger Jack G. "Jo det er" siger Jack J. Cameron kigger underligt på mig og jeg ryster på hovedet. Det behøver han ikke, at få noget af vide om. De kommer hen til mig. "Jeg ved godt, at jeg ikke kender dig, men du virker ikke, som de fleste piger, vi har mødt. Så vil spørger om du vil med til fest hos en af vores venner?" Spørger Cameron om. Jeg kigger på døren til hotellet. Det er ikke hver dag man får lov til, at komme til fest med Cameron Dallas og Jack og Jack, men jeg kender ikke byen. "Jeg ved det ikke" siger jeg. "Jo, kom nu. Det bliver mega fedt" siger Jack G. De bliver ved med at kigge på mig. "Fint så. Jeg tager med" siger jeg til sidst. De smiler stort til mig. "Men der er bare et lille problem" siger jeg. "hvad er så det problem, aldrig der er ingenting, vi ikke kan klar" siger Jack G. "Jeg kender ikke byen og har aldrig været her før" siger jeg. Det skulle jeg aldrig have sagt. De kigger mega store øjne på mig. "Har du aldrig været her før!" Siger Cameron højt. "Nej jeg har ej" siger jeg stille. "Jamen så kommer jeg og henter dig" siger Cameron. "Okay, her så. Her kan du hente mig" siger jeg. "Det er en aftale" siger han smilende. Hvad har jeg nu rodet mig ud i?
Jeg åbner døren til værelset. Sarah sidder i sin seng. "Det tog langtid" siger hun irriterende. "Ja, det gjort" siger jeg bare. Hun skal ikke bestemme, hvor lang tid det tager for mig at gå en tur. Jeg tager skoene af og smider mig på sengen.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Which of them I want
FanficThea er en pige, som ikke ved hvad hun skal gør af sig selv. en dag møder hun to drenge og nu ved hun ikke hvem, hun skal vælge af dem. skal det være ham den søde eller hvad med ham den anden søde? Hvem skal hun vælge?