Kapitel 1 - Min første tur til Usa

19 0 0
                                    

Jeg hedder Thea og er 18 år. Mig og min veninde Sarah skal til UAS!! jeg har altid gerne ville til UAS. Vi skal til Jack og Jack koncert. Jeg glæder mig så meget til at se Jack og Jack. jeg er nok en af deres største fan. Sarah siger hele tiden at jeg nok er den mest skører pige. Jeg elsker virkelig Sarah. Hun er så dejlig og ved virkelig ikke hvad jeg skal gør uden hende. Hun er der altid når jeg får brug for hende. Hun er ikke kun min bedste veninde, men min søster.

Jeg sidder og kigger ud på himmelen. Sarah sidder og sover. Kan ikke lade vær med at tænk på, hvad der måske kommer til at ske. Vi får det så sjovt, jeg kan bare mærke det. vi skal lande, så jeg vækker Sarah. "Ej, jeg kan bare ikke vente" siger jeg bare så glad. Sarah griner. Jeg har ikke gjort andet end at snakke om den her tur. Vi finder vores bagage og tager en taxa til det hotel, vi skal bo på. "Hey, skal vi ikke gå ud og se på byen?" Spørger Sarah. "jo, hvorfor ikke" siger jeg.

Her er så smukt. Jeg har drømt om det her alt for længe. "Hold nu op" siger Sarah. Jeg kan se på hende, at det morer hende. Hun tager mig i armen og sammen går vi. Vi går ind og ud af butikker. Vi finder så mange fede ting. Jeg elsker det her. Går sammen med min bedste veninde og shopper, det er det fedeste man gør. Så lige kigge på fyre også. "Er ham der ikke lækker" siger jeg. "Jo hvis man kan lide de slaks fyre" siger Sarah. "Sarah!" Siger jeg opgivende. Sarah er kræsen, når det kommer til drenge. Jeg ryster bare på hovedet af hende. Hun skal altid finde fejl ved dem. "Kom nu. For min skyld" spørger jeg. "Okay, men kun for din skyld" siger hun. Jeg bliver så glad. "YES" råber jeg højt. Mange mennesker kigger over på os. De må tro vi er tosset. Vi griner bare.

Vi er kommet tilbage til hotellet. Jeg sidder og kigger på alt det der Jack og Jack noget. Jeg kan bare ikke vente til, at jeg skal se dem. Sarah er i bad, så jeg kan hører hende synge med på wild life. Hun synger virkelig godt. Og jeg er så glad for, at hun ville med mig til koncerten. Jeg ser at Jack Gilinsky har lagt et billede op med ham selv. Han er pæn, men Jack Johnson er pænere. Sarah kan og godt lide Jack Johnson. Vi har tit snakket om, hvem af os skal have lov at date ham. Sarah siger altid det er hende, som må date ham. Jeg siger nu ikke noget til det. Han må date hvem han vil. Jeg lægger mig ned.

Jeg vil gerne prøve at møde ham. Han virker så sød. Det gør Jack G også, men alligevel. Sarah er færdig og kommer ud. "Hey" siger hun. "Hey" siger jeg bare. "Hvad sker der for dig?" Spørger hun forvirret. "Jeg er bare træt" siger jeg. Hun nikker. Sarah er pæn, lækker og sød. Alle drenge vil have hende. Og der er ingen, som lægger mærke til mig. Hun kommer hen til mig. Hun har taget tøj på. Hun ligger sig ved siden af mig. "Ved du hvad vi skal lave nu?" Spørger hun. "Nej" siger jeg og ryster på hovedet. Jeg ligger tænker lidt. "Ved du?" Spørger jeg. "Nej" siger hun. Gad vide hvad der kommer til at ske i morgen? Jeg ville vædde med at det bliver spændende.

Which of them I wantTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang