|17| Final [Cheol's Letter]

26 4 4
                                    

Dürüst olmak gerekirse sana ulaşacak mı bu mektup?
Bilmiyorum Boo. Cidden bilmiyorum
Ha? Zaten ne farkeder ki? Söylediğim kelimeler umurunda olacak mı ki?

Evet
Sana delicesine âşık oldum. O kadar umutsuzluğuma rağmen ben vazgeçmedim
Başka bir insan olsa emin ol vazgeçerdi, dayanamazdı. Ama ben dayandım Boo ve sen bunu lanet olsun ki fark etmedin.
LANET OLSUN!
Gözyaşlarımın mektuba akmasını istemiyorum ama izinsiz akıyorlar.
Boo
Belki inanmazsın ama seni çok sevdim. Ciddiyim, çok sevdim
Seni ilk 4 yaşımda gördüm. Bebektin, annenin kucağında tepinip duruyordun. Tabi o zaman bebeksin. Neyine tapabilirim ki?
Sonra büyüdün ve şişko oldun ama ÖYLE TATLIYDIN Kİ!
Daha da büyüdün ve...Orası bana kalsın

Mingyu'nun yanında olduğun her an kalbime bir ok fırlatıldı. Hayatımı uğruna feda edeceğim kız kardeşim senden hoşlandı. İstemeyeceğim en kötü şeyleri yaşadım ben Boo. Mingyu, kötü biri. Onu nasıl seversin?

Beni hiç mi görmedin Boo? Hiç mi umrunda olmadım? Tamam, sevmiyordun belki ama değer verebilirdin. Ya en kötüsü ne biliyor musun? Benden korkuyordun ya?! Ötesi var mı?

Sana sarılmak çok isterdim. Böyle yanımdan geçerken kokmaya doyamadığım kokun öyle muazzam ki, ciddi söylüyorum huzuru kavuşup, kanatlarımı hissediyordum ama seni Mingyu'nun her yanında görüşümde kanatlarım SEN TARAFINDAN kopartılıyordu.

Kim Mingyu adlı beyefendiyi kimse benden daha iyi tanıyamaz. O bana aşıktı her zaman. Benden vazgeçmedi. Seninle sadece çıkar ilişkisi için birlikte oldu. Senin için onun altına kaç kez yattım haberin var mıydı acaba? Hep beni sana dokunacağı ile tehdit ediyordu ve sana dokunmaması için onunla sevişmem gerektiğini söylüyordu. Söylesene Boo? Ben daha ne kadar ağır şey yaşamaya devam edebilirdim?

Ama unutma ki Boo, birlikte olduğum her insanla duygusuzdum. Bir Duygu, bir şehvet yoktu, anladın mı? Ben âşık olduğum adamla hiç sevişmedim ve ben o duygulu sevişme denilen şeyi hiç yaşamadım.

Boo, zaten beni tanımıyordun ve tanımamaya devam et. Mektubu okuduktan sonra yak ve mektubu unut. Ve senden minik 2 tane isteğim var.

Her ay mezarıma çiçek bırakır mısın?  Unutulduğumu hissetmek istemiyorum.

Bide şu Mingyu mendeburundan ayrıl

Seni seviyorum Boo Seungkwan

Choi Seungcheol

🦇🦇🦇

İlk hikayem bitti ha? Normalde bu kitap benim 1-2 yıldır taslağımda ama yayımlamak için zor cesaret bulabildim.
Belki bu okunma, bu ilgi bazısının beklentisini karşılamaz ama ben bu kadar küçük şeyle de mutlu oldum.
Bunu yaşattığınız için size birer teşekkür borcum var.
Her şey için teşekkürler. Belli mi olur, belki başka bir hikaye ile (tabi cesaretini toparlarsam xd) buluşuruz?
Bu arada yazdığım bir JiKook var. JiKook shipperlarının göz gezdirmesi hoşuma gider.
Sizleri seviyorum<3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Feel WingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin