Ma trezesc plina de energie dupa un somn de vreo 9 ore si merg direct la brad.
Ma bucur la fel ca un copil mic cand imi vad cadoul frumos impachetat asteptandu-ma sub brad. Sunt o pereche de cisme maro, lungi peste genunchi absolut adorabile. Exact ce mi-am dorit!👢❤
Merg sus, le probez si se potrivesc de minune cu rochita mea neagra cu paiete maro. Tinuta perfecta pentru deseara.
Merg la mama, o imbratisez si ii multumesc pentru frumosul cadou si o anunt ca deseara voi fi plecata la Emi.
In ziua de Craciun avem cativa oaspeti, invitati la masa, prieteni de familie ai mamei si tatei.
Luam masa apoi eu merg sa ma pregatesc.Intru la dus apoi imi usuc parul, mi-l intind, ma machiez foarte putin si ma imbrac.
Sunt gata.Cobor jos, iar mama ramane cu gura cascata:
Mama: -Arari minunat, draga mea!
Eu: -Mama, stiu ca spui asta doar pentru ca esti mama mea, exagerezi!
Mama: - De obicei da, dar acum chiar e purul adevar!
Eu: -Oh, multumesc mama! Si merg si o pup pe obraz iar ea ma ia in brate.
Eu: -Emi vine sa ma ia, mama!
Mama: -Bine, dar sa nu stai mult, sti ca tatalui tau nu-i place sa vii tarziu acasa!
Eu: -Da mama, nu-ti face griji! Te pup, pa pa!
Mama: -Pa, ai grija! Si inchide usa dupa mine.Emi deja ma astepta in fata casei.
Ajungem indata, casa ei nefiind foarte departe de a mea, aproximativ 3Km.Ajungem primele, cum e si normal, asa ca o ajut sa faca ultimele aranjamente.
Peste putin timp ajung si primii invitati, Sem si Ela, un cuplu adorabil! Ne stim inca de la gradinita, stam si povestim cand auzim ca mai suna cineva la usa.
Eu: -Merg eu sa deschid!
Nici nu deschid bine usa ca deja imi si pica ochii in gura!
Nu-mi vine sa cred! Poftim? Ce?
Deodata ma inrosesc la fata si picioarele incep sa mi se inmoaie ca si cum as fi o leguma fiarta!Andrew, chiar el e la usa! Nu-mi vine sa cred. Nu ma asteptam la asta!
Un zambet mi se intinde pana la urechi le fata si ochii incep sa-mi straluceasca, eu, inca in usa, cu mana pe clanta, el in fata mea.
Asta nu s-a mai intamplat niciodata, ca noi sa ne vedem fata in fata, decat in trecere, cu toate ca eu mereu il sorbeam pe furis din priviri ori de cate ori il vedeam. Ramane nemiscat in fata usii, apoi dintr-o data imi spune:
Andrew: -Buna Cleo! Ăăă...pot intra?
Eu: Trezindu-ma din transa si scuturandu-mi putin capul ca sa-mi revin socului ca:1Il vad fata in fata si 2:Imi stie numele
-Da, sigur! Chiar te rog!Ia loc, fa-te comod!
CITEȘTI
DRAGOSTEA MAI PRESUS DE LIMITE
RomanceEu sunt Cleo, o adolescenta timida si nesigura pe ea. Viata mea e ca a oricarei adolescente...monotona si plictisitoare. Dar asta pana la un punct. Craciunul asta va fi unul magic, unul de vis. Ramaneti cu mime pentru a afla povestea mea! 💗