Pe fundal incepe o melodie foarte lenta si cu totii ies la dans, mai putin noi 2.
Sem si Ela danseaza minunat..mi-e drag sa ma uit la ei.
Imediat ce ma observa, Sem ii face un gest cu capul lui Andrew iar acesta sare ca ars de pe scaun si fara ca eu sa pot zice ceva imi ia mana rece ca gheata in mana lui calda si fina..."Ooo nu! Inima mea e pe cale sa iasa din piept!!! Ce ma fac? Ce ma fac?"
Andrew: -Vrei sa imi acorzi acest dans?
Eu: -Da! Zic hotarata dar deloc sigura pe mine fiind constienta de netalentele mele intr-ale dansului.
Ma ridic usor iar el ma cuprinde cu bratul lui puternic de talie. Eu ii pun mana pe umar, cealalta mana a mea imbinandu-se intr-o puternica inclestare cu a lui.
Incepem sa ne miscam iar eu..evident il cald.
Eu: -Imi cer iertare, nu ma pricep deloc!
Andrew: -Nimeni nu s-a nascut invatat, nu-ti face griji, ma pricep mai putin decat tine! Si pe fata i se intinde un zambet larg.
Eu ii zambesc inapoi, stomacul meu luand-o razna!
Ne miscam incet pe ritmul lent al melodiei, bratul lui rigid de pe talia mea facandu-ma sa ma simt in siguranta.
Melodia se termina iar el imi da un pupic pe obraz. Pur si simplu ma innebuneste, esenta parfumului lui barbatesc nu cred ca am s-o iut prea curand.
Eu merg sa ma asez, insa el se scuza un moment.
Se aproprie de Sem si ii sopteste ceva la ureche, iar acesta foarte serios il aproba.Vine si se aseaza exact langa mine. Se aproprie pentru a-mi sopti ceva la ureche pentru a-l intelege din cauza muzicii, eu simtindu-i aroma parfumului si mai intensa.
Andrew: -Dansezi destul de bine pentru o incepatoare!
Eu: -Nu-i adevarat, esti tu dragut!Dar m-am simtit bine dansand cu tine. Si da...e pentru prima data cand dansez.☺
Andrew: -Ma bucur sa aud asta.Si mi-a facut placere ca te-am cunoscut mai bine, Cleo!
Sem vine grabit, de mana cu Ela spre noi:
Sem: -Misca-te Andrew, nu mai avem mult timp!
Andrew: -Sper sa ne revedem curand...
Nici nu apuc sa mai zic ceva ca cei trei si dispar pe usa.
CITEȘTI
DRAGOSTEA MAI PRESUS DE LIMITE
RomanceEu sunt Cleo, o adolescenta timida si nesigura pe ea. Viata mea e ca a oricarei adolescente...monotona si plictisitoare. Dar asta pana la un punct. Craciunul asta va fi unul magic, unul de vis. Ramaneti cu mime pentru a afla povestea mea! 💗