Sa inceapa petrecerea

9 1 0
                                    


Imediat ce Andrew se aseaza, la usa mai apar cativa prieteni dea-lui Emi pe care eu nu-i cunosc.

Merg tot eu sa deschid si ii poftesc inauntru.
Erau doi tipi insotiti de  trei fete foarte frumoase dar la prima vedere par cam fitoase...cel putin doua dintre ele.

Fac cunostinta cu ei apoi ii rog sa se aseze dupa bunul plac.
Toate locurile s-au ocupat cu exceptia unuia care era exact langa Andrew.

Neavand incotro ma asez langa el, inrosindu-ma iar la fata.
Emi observa asta si imi face un semn iar eu incep sa zambesc rusinata.
Cred ca s-a prins de ceva.

Andrew se intoarce catre mine si ezita o secunda, apoi vazandu-ma foarte tacuta incearca sa intre in vorba cu mine.

Andrew: -Si..ce ti-a adus Mos Craciun, frumoaso?

Stomacul meu o luase razna, inima imi bubuia in piept fiind gata, gata sa iasa afara.

Eu: -Cand m-am trezit am gasit sub pom cismele acestea. Deci..presupun ca asta mi-a adus Mosul. Si zambesc rusinata.

Andrew: -Sunt foarte frumoase, mosul tau are gusturi bune!Uitandu-se la mine ca si cum s-ar uita la cel mai mic si dragalas lucru din lume.

Eu: -Multumesc!Tie ce ti-a adus? Pur si simplu, sorbindu-l din priviri.

Andrew: -Mmm..pai...eu n-am fost prea cuminte anul asta..asa ca n-am primit nimic.

Eu: -Pai poate la anul, daca vei fi cuminte va veni si pe la tine.😸

Emi ne itrerupe discutia dand muzica la maxim si strigand entuziasmata "Sa-nceapa petrecerea!"

DRAGOSTEA MAI PRESUS DE LIMITEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum